عبدالرضا رحمانی فضلی، صبح روز جمعه در گفت و گویی در ستاد انتخابات کشور، با اشاره به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۳۱ استان و ۲۰۸ حوزه و ۵۵ هزار شعبه برگزار می‌شود، گفت: انتخابات مجلس خبرگان هم در ۵ استان برگزار می‌شود. از این رو امید است خداوند متعال توفیق دهد امروز بتوانیم به کمک هیات‌های اجرایی، نظارت و همه دست‌اندکاران اجرا، نظارت و نیروهای امنیتی و انتظامی و تمام دوستانی که در این امر خدمت می‌کنند، آرای مردم را در کمال صحت، سلامت و قانونی و در یک بستر امن اخذ کنیم.

وی افزود: امیدوارم مردم عزیزمان در فرصت ۱۰ ساعت قانونی مراجعه کنند و آرای خودشان را بدهند تا در آخر وقت دچار کمبود وقت و عدم امکان توفیق برای اخذ رای مردم عزیز و برخی از دوستان را نداشته باشیم.

وزیر کشور ادامه داد: امروز روز مهمی است و رهبر معظم انقلاب تعبیر به جهاد عمومی کردند و باید نشان دهیم که پیرو و رهرو امام و شهدایمان هستیم. به مشارکت ایمان داریم و بحث مقابله با دشمنان انقلاب و نظام و کشور را با کمترین هزینه و پرمنفعت‌ترین روش که انتخابات است، جواب می‌دهیم.

رحمانی فضلی در پاسخ به این سوال که رهبری امروز را جشن ملی و احقاق حق نامگذاری کردند از این رو چگونه می‌توان امروز احقاق حق کرد، خاطرنشان کرد: جشن ملی در طول تاریخ ایران از انقلاب ۱۳۵۷ به بعد است که به صورت واقعی شاهد تجلی اراده مردم در سرنوشت خودشان در قالب آرا هستیم و در اداره کشور سهم اصلی را دارند و این جشن بسیار بزرگی است که مردم در اداره کشور سهم اصلی را داراند.

وی افزود: ما در این روز به امید خدا این جشن را به جشن مقاومت تبدیل می کنیم و اثبات خواهیم کرد با این روش می‌توانیم به اهداف عالی انقلاب برسیم.

وی در پاسخ به اینکه خیلی از دوربین‌ها آمده‌اند و مدت‌هاست به مردم گفتند نیایید از این رو فکر می‌کنید دستاور رسانه‌های استکباری امروز چه خواهد بود، تاکید کرد: مردم خوب ۴۱ سال در امر انتخابات حضور داشتند و ارزش انتخابات را می‌دانند و اراده آنها در مشارکت است و قطعا با توصیه‌هایی که رهبری، رییس جمهوری و مراجع داشتند و حساسیتی که در شرایط کشور با وجود تهدیدها و تحریم‌ها وجود دارد، به یقین راه پرشکوه و دادن تحلیل درست را ادامه می‌دهند و مردم خوب و عزیز به وظایف انقلابی خود آشنا هستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.