سردار امیرعلی حاجی‌زاده ، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با حضور در مسجد ابوذر تهران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد. 

سردار امیرعلی حاجی‌زاده سپس با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات، امنیت و اقتدار کشور کمک می‌کند و خون تازه‌ای برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه انتخاب صحیح نمایندگان مردم بسیار مورد اهمیت است، افزود: مردم باید افرادی خدوم، مومن و با شرایط مناسب را انتخاب کنند که توجه به این امر بسیار مورد اهمیت است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: در صورت تحقق این امر و انتخاب افرادی مناسب برای مجلس اتفاقات خوبی نیز برای ۴ سال آینده در کشور رخ خواهد داد. برگزاری انتخابات موجب رقم خوردن خواسته‌های مردم خواهد شد و انجام تغییرات با رای‌دادن امکانپذیر است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به سوالی مبنی بر  اینکه چه انتظاراتی از نماینده‌های مجلس شورای اسلامی وجود دارد گفت: آنها باید برای خدا کار کنند و به دنبال اسم و رسم و قدرت نباشند، زیرا در غیراین صورت به خود و مردم ضرر وارد می‌کنند. مسئولان باید دلسوز مردم باشند و خود را برای آنها وقف کنند. مردمی به این خوبی در هیچ کجای دنیا مشاهده نمی‌شود.

جمعی از اعضای شورای نگهبان رأی دادند

جمعی از اعضای شورای نگهبان دقایقی پیش رأی خود را به صندوق شماره ۱۷۹۴ مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره  مجلس خبرگان رهبری  انداختند.

بنابر گزارش ایسنا، بر این اساس، سیامک ره پیک، هادی طحان نظیف و محمدحسن صادقی مقدم از اعضای حقوقدان شورای نگهبان رای خود را در این صندوق انداختند.

به عنوان فعال سیاسی، بسیاری از افراد حاضر در لیست وحدت را نمی‌شناسیم

سیدمحمد حسینی با حضور در حسینیه ارشاد رای خود را به صندوق انداخت.

بنا بر گزارش ایلنا، وی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص تاخیر فراوان در خصوص ایجاد وحدت و انتشار لیست مشترک در جریان اصولگرایی، گفت: متاسفانه سازوکاری که در نظر گرفته شده بود در زمان لازم طی نشد و تاخیر فراوانی وجود داشت و نمی‌شود از مردم انتظار داشت که بپذیرند.

حسینی ادامه داد: روند وحدت باید خیلی زود انجام شده و لیست نهایی خیلی زودتر حتی یک ماه قبل از انتخابات منتشر می شد تا فرصت ایجاد می‌شد که افراد حاضر در لیست در فضاهای عمومی و در اجتماعات مردم حضور پیدا کرده و خود را به مردم معرفی کنند تا مردم با افکار و اندیشه‌ها و برنامه‌های آنها آشنا شوند، چرا که هم اکنون افرادی در لیست حضور دارند که حتی ما که فعال سیاسی هستیم و تحولات را رصد می‌کنیم، آنها را نمی‌شناسیم، چه برسد به مردم عادی و در نتیجه اگر انتظار داشته باشیم مردم چشم و گوش بسته به لیست رای بدهند مانند انتخابات دوره دهم خواهد شد که نتیجه‌ آن مجلسی مانند مجلس کنونی شد که به آن انتقاد داریم، لذا این مسئله را باید یکی از اشکالات این دوره از انتخابات در نظر گرفت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.