بر اساس آمارهایی که از منابع موثق از طریق استانداری فارس به خبرنگاران رسیده است در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان بر اساس شمارش آرا این نتایج حاصل شده است.

در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان علیرضا پاک فطرت که پیشتر سابقه مدیریت شهرداری شیراز را داشته به عنوان نماینده اول شیراز انتخاب شده است. پس از پاک فطرت، روح الله نجابت در جایگاه دوم انتخاب مردم فارس قرار دارد و به مجلس راه پیدا کرده است. سومین کرسی مجلس در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان به جعفر قادری رسید که سابقه نمایندگی مجلس را در کارنامه دارد.

 آخرین کرسی مجلس در این حوزه انتخابیه نیز به ابراهیم عزیزی رسید که سابقه استانداری در استان هرمزگان را در کارنامه خود داشته است. بر اساس آمار اولیه علیرضا پاک فطرت بیش از ١٩٠ هزار رأی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان کسب کرده است.

مصطفی طاهری از حوزه انتخابیه زنجان و طارم راهی مجلس شد

 مصطفی طاهری با کسب اکثریت مطلق آرا در حوزه انتخابیه زنجان و طارم به عنوان نفر نخست راهی مجلس شد. مصطفی طاهری که در انتخابات ریاست جمهوری رئیس ستاد رئیسی در استان زنجان بود مورد حمایت اصولگرایان است.

بنابر گزارش فارس، گفته می‌شود طاهری بیش از ۵۵ هزار رای را در حوزه انتخابیه زنجان که دو نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد، از آن خود کرده است. به احتمال زیاد نماینده دوم حوزه زنجان و طارم در دور دوم مشخص خواهد شد.

نتایج آراء چهار حوزه در استان خراسان جنوبی مشخص شد

با پایان شمارش آرا در تمام شعب اخذ رأی، نتایج نهایی انتخابات مجلس یازدهم در چهار حوزه انتخابیه استان خراسان جنوبی مشخص شد. محمد ناصری، فرماندار شهرستان بیرجند گفت: در مجموع در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف 144 هزار و 850 رأی اخذ شده است. حسین خسروی اسفزار با 72 هزار و 872 رأی به‌عنوان نماینده منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

بنابر گزارش تسنیم، همچنین فرماندار فردوس اظهار داشت: در حوزه فردوس، سرایان، طبس و بشرویه  حجت‌الاسلام مجید نصیرایی با 37 هزار و 334 رای به‌عنوان نماینده منتخب مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه هم  مصطفی نخعی با 17 هزار 341 رأی به عنوان نماینده منتخب مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

فرماندار قاین هم گفت: با شمارش آرا در این حوزه انتخابیه سلمان اسحاقی با 31 هزار و 934 به عنوان نماینده منتخب مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

موسی احمدی به عنوان نماینده مردم عسلویه به بهارستان رفت

فرماندار کنگان، نامزد منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در این حوزه اعلام کرد و گفت: میزان رأی صحیح به صندوق‌ها در حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه ۹۶ هزار ۴۶۳ بوده است. در این حوزه انتخابیه موسی احمدی با ۳۸ هزار و ۹۹۸ رأی از مجموع این آرا به عنوان منتخب مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

بنابر گزارش مهر، فرماندار مرکز حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه با قدردانی از حماسه بی‌بدیل مردم در انتخابات ۲ اسفند خاطرنشان کرد: مردم با مشارکت گسترده در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت قاطع از نظام اسلامی ایران، ترفندهای دشمنان را ناکام گذاشتند.

نتایج انتخابات در شهرستان زاهدان اعلام شد 

 ابوذر مهدی نخعی، فرماندار زاهدان گفت: حسینعلی شهریاری از مجموع ۲۹۷ هزار و ۵۵۴ رأی مأخوذه با ۶۵ هزار و ۳۲ رأی و فداحسین مالکی با ۶۳ هزار و ۲۷۷ رأی حائز اکثریت آرا در حوزه انتخابیه بنابر گزارش مهر، زاهدان شدند. این ۲ نفر به عنوان نمایندگان حوزه انتخابیه زاهدان به یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.