محمد نوذری، رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: در حوزه ایلام (ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، ملکشاهی، مهران) علی‌اکبر بسطامی با ۴۲ هزار و ۲۹۶ رای و سارا فلاحی با ۳۶ هزار و ۹۰۹ رای به طور مستقیم به مجلس راه یافتند.

وی با بیان اینکه در حوزه دهلران (دهلران، دره شهر، آبدانان، بدره) هیچکدام از نامزدها موفق به اخذ ۲۰ درصد آرای ماخوذه و ورود مستقیم به مجلس نشدند، یادآور شد: بهزاد علیزاده با ۱۸ هزار و ۵۰۵ رای و صادق کرمی با ۱۶ هزار و ۳۷۲ رای به دور دوم انتخابات راه یافتند.

دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۹ فروردین ۹۹ برگزار می‌شود.

حسنوند برای پنجمین‌بار نماینده مردم اندیمشک شد

شهروندان اندیمشک در ۱۵۲ شعبه اخذ رأی که برای مشارکت و حضور شهروندان اندیمشک پیش‌بینی شده حضور یافته و رأی خود را به صندوق‌ها انداختند. روز جمعه ۱۲ نامزد انتخابات برای کسب رأی اعتماد به رقابت پرداختند که فریدون حسنوند نماینده چهار دوره کرسی نمایندگی اندیمشک برای پنجمین‌بار انتخاب شد.

بر اساس گزارش مهر، فریدون حسنوند با کسب ۳۳ هزار ۹۰۲ رأی اعتماد دیگری از شهروندان اخذ و برای پنجمین‌بار در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صاحب کرسی نمایندگی مردم شهروندان اندیمشک شد. این نماینده اصولگرا، رئیس کمیسیون انرژی مجلس دهم شورای اسلامی است.

نمایندگان ۶ حوزه انتخابیه استان مرکزی برای مجلس یازدهم مشخص شدند

بهروز اکرمی، رییس ستاد انتخابات استان مرکزی، پیش از ظهر شنبه در ارتباط با نتایج شمارش آرای مربوط به داوطلبین استان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در اراک گفت: مردم استان با مشارکت خود و حضور باشکوه در پای صندوق‌های رأی نمایندگانی را برای قانون گذاری در مجلس انتخاب کردند.

بر اساس آنچه مهر گزارش کرده است، وی خاطر نشان کرد: از تمامی فرمانداران، کمیته‌ها و دست اندرکاران برگزاری این انتخابات که نزدیک به ۱۰ ماه فعالیت و تلاش داشتند، تا زمینه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم سازند، اعلام قدردانی می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی عنوان کرد: درصد مشارکت بانوان استان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۴۷ درصد و آقایان ۵۳ درصد گزارش شده است. با توجه به اتمام ماراتن انتخابات در کشور، در استان مرکزی با شش حوزه انتخابیه هفت نماینده طبق قانون، حداقل ۲۰ درصد از کل آرا را کسب و به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کردند.

وی در ادامه در خصوص اسامی نهایی نمایندگان استان در مجلس یازدهم اظهار داشت، گفت: علی اکبر کریمی با ۷۶ هزار و ۲۲۶ رأی به عنوان منتخب کرسی اول و محمد حسن آصفری با ۵۴ هزار و ۹۲۱ رأی به عنوان منتخب کرسی دوم مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان به مجلس راه یافتند.

اکرمی افزود: در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه نیز از آرای اخذ شده، حجت الاسلام محمد سبزی با ۲۷ هزار و ۵۴۴ رأی منتخب شد. همچنین محمود احمدی بی غش با کسب ۲۴ هزار و ۴۵۲ رأی در حوزه انتخابیه شازند به مجلس راه یافت.  در حوزه انتخابیه خمین نیز علیرضا نظری با کسب ۱۵ هزار و ۱۵۷ به مجلس می‌رود. حجت الاسلام علیرضا سلیمی برای چهارمین بار با کسب ۱۰ هزار و ۴۷۱ رأی از مجموع ۲۷ هزار و ۷۵۳ رأی توانست به عنوان منتخب مردم محلات و دلیجان به مجلس وارد شود.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان سینا کمال خانی توانست با کسب ۱۳ هزار و ۷۵۲ رأی به این دورهمجلس راه پیدا کند. آماری که اعلام شد، پس از تأیید هیأت نظارت قابل استناد است و طبق قانون باید آمار هیأت نظارت با هیأت اجرایی مطابقت داشته باشد، بنابراین اگر آمار فوق با تغییری مواجه بود، ناشی از این مساله است.

نتایج انتخابات مجلس در پنج حوزه انتخابیه استان کردستان اعلام شد

با اعلام رئیس ستاد انتخابات استان کردستان نتیجه انتخابات در پنج حوزه انتخابیه استان مشخص شد و چهار نماینده کردستان در مجلس یازدهم مشخص شدند و در دو حوزه هم انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران از مجموع ۱۲۷ هزار و ۸۳۸ رای صحیح ماخوذه سید مهدی فرشادان با کسب ۳۵ هزار و ۷۱۶ رای و محسن فتحی با کسب ۳۵ هزار و ۵۱۸ رای به عنوان دو نماینده این حوزه انتخابیه راهی مجلس یازدهم شدند.

در حوزه انتخابیه سقز و بانه هم از مجموع ۸۳ هزار و ۵۱۳ رای صحیح اخذ شده بهزاد رحیمی با کسب ۳۴ هزار و ۴۳۹ رای به عنوان منتخب مردم راهی بهارستان شد.

در حوزه انتخابیه قروه و دهگلان از مجموع ۶۷ هزار و ۵۹ رای صحیح اخذ شده پرویز اوسطی با کسب ۱۷ هزار و ۱۹۶ رای به عنوان منتخب مردم راهی مجلس شورای اسلامی شد.

در حوزه انتخابیه بیجار از مجموع ۳۷ هزار و ۲۸۴ رای صحیح اخذ شده در نهایت حمدالله کریمی با کسب شش هزار و ۸۴۷ رای مهدی زندیان با کسب پنج هزار و ۸۳۷ رای راهی دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدند.

ر حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد هم از مجموع ۳۷ هزارو ۷۵۱ رای صحیح ماخوذه شیوا قاسمی پور با کسب هشت هزار و ۵۲۸ رای منتخب مردم این دو شهرستان در مجلس یازدهم شد.

نتایج نهایی شمارش آرا در ۷ حوزه انتخابیه مازندران اعلام شد

رئیس ستاد انتخابات مازندران نتیجه نهایی و قطعی شمارش آرا یازدهمین دوره انتخابات را در هفت حوزه انتخابیه استان اعلام کرد.

به گزارش مهر، حسین حسن نژاد نتایج نهایی شمارش آرا در هفت حوزه انتخابیه مازندران را اعلام کرد و گفت: در حوزه انتخابیه آمل از کل آرای مأخوذه ۱۱۹ هزار و۵۸۱ رأی، آقای رضا حاجی پور با کسب ۵۷ هزار و ۹۵۱ رأی حائز اکثریت آرا، در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکناراز کل آرای مأخوذه ۶۴ هزار و ۲۹ رأی، آقای علی اصغر باقرزاده با کسب ۳۰ هزار و ۴۳۰ رأی حائز اکثریت آرا شدند. ·

وی افزود: در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه از کل آرای مأخوذه ۱۱۳ هزار و ۷۰ رأی، غلامرضا شریعتی اندراتی با کسب ۵۷ هزار و ۹۴۵ رأی حائز اکثریت آرا، در حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر وعباس آباد از کل آرای مأخوذه ۸۷ هزار و ۵۷۳ رأی سید شمس الدین حسینی با کسب ۴۴ هزار و ۹۷۳ رأی حائز اکثریت آرا، در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد از کل آرای مأخوذه ۹۶ هزار و ۹۵۹ رأی ولی اله فرزانه با کسب ۳۵ هزار و ۳۴۷ رأی حائز اکثریت آرا و در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت از کل آرای مأخوذه ۸۸ هزار و ۵۴۹ رأی محمدعلی محسنی بندپی با کسب ۲۴ هزار و ۹۲ رأی حائز اکثریت آرا شدند. ·

حسن نژاد تصریح کرد: در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ از کل آرای مأخوذه ۱۴۵ هزار و ۱۱۷ رأی، کیوان مرادیان کوچکسرائی با کسب ۶۱ هزار و ۹۸۰ رأی و کمال علیپور خنکداری با ۵۷ هزار و۸۲۳ رأی حائز اکثریت آرا شدند.

وی ادامه داد: در دو حوزه انتخابیه ساری و میاندرود و بابل، فرایند اعلام نتیجه انتخابات در مرحله انطباق قرار دارد که پس از طی این مرحله و تکمیل و ارسال فرم شماره ۷۲، نتیجه نهایی این دو حوزه متعاقباً اعلام می‌شود.

مازندران ۹ حوزه انتخابیه و ۱۲ نماینده در مجلس دارد.

۳ منتخب آبادان در مجلس معرفی شد

با اعلام رسمی نتایج شمارش آرا در حوزه انتخابیه آبادان، سید محمد مولوی، سید مجتبی محفوظی و جلیل مختار به عنوان نمایندگان این حوزه انتخابیه راهی بهارستان شدند.

شمارش آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه آبادان و اروندکنار پایان یافت و سه منتخب این حوزه انتخابیه معرفی و راهی بهارستان شدند.
نتایج رسمی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان اعلام شد.

بر این اساس در پایان تجمیع آرای نتایج ۱۳۸ شعبه شهری و روستایی، از جمع ۷۰ هزار و ۲۳۱ آرای مأخوذه، ۶۴ هزار و ۶۱۰ رأی صحیح قرائت شد و به ترتیب سید محمد مولوی با کسب ۳۵ هزار و پنح رأی، سید مجتبی محفوظی با کسب ۲۱ هزار و ۴۰۲ رأی و جلیل مختار با کسب ۱۹ هزار و ۸۴۲ رأی، حائز کسب بیشترین آرا در بین داوطلبان شدند و به عنوان منتخب مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

سید محمد مولوی و سید مجتبی محفوظی از نامزدهای مورد حمایت لیست ائتلاف نیروهای انقلاب و جلیل مختار نماینده اصولگرای فعلی مردم آبادان در مجلس هستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.