سعید نمکی روز شنبه در بیست وهشتمین مراسم تجلیل از دانشجویان برگزیده در ریاست جمهوری افزود:‌ بسیج ملی «کرونا را شکست می دهیم» را در دانشگاه های سراسر کشور راه اندازی کردیم و ملت خبر مهار آن را به زودی خواهند شنید.

باید بتوانیم از محضر نخبگان در جامعه بهره ببریم

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت:‌ نخبگان علمی کشور باید بدانند هیچ جا سرزمین مادری آنها نیست و هیچ  دامنی مهربان تر از دامن مادر و وطن نیست و باید بتوانیم از محضر نخبگان در جامعه  بهره ببریم.

 نمکی افزود:‌ من در جلسات همواره زبان و دلم هماهنگ کار کرده و گفتارهای خود را یک نوع بیان کرده ام، ‌ بنابراین نخبگان  بینظیری در مملکت هستند و اینها افتخاری هستند برای ما، ‌ غصه ما از این است که خیلی از این برگزیدگان و نخبگان ما پا در رکاب رفتن  دارند.

وزیر بهداشت افزود :‌ متاسفانه ما هر روز موجی از بهترین برگزیدگان را داریم تقدیم بانک ژنتیک کشورهای توسعه یافته می‌کنیم.  این غصه بزرگی است برای ما که دل به اعتلای این کشور و نسل آینده کشور بستیم.

نمکی ادامه داد :‌ قسمت عمده این مساله بر می گردد به اینکه ما شاید در نگهداری این فرزندان توانمندی کافی را نداریم. من همواره می گویم با نخبگان و با ویژگان عرصه علم  این کشور به نحو ویژه عمل کنیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.