مازیار هوشمند با اعلام این خبر افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا، و ضرورت پیشگیری و مقابله با این بیماری، بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی و تصویب آن در جلسه مشترک شورای اطلاع‌رسانی و مدیریت بحران، برگزاری کلیه نمایشگاه‌ها، مراسم‌ها، جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی لغو و به زمان مناسب دیگری موکول شد. 

مدیرعامل خانه مطبوعات استان بوشهر با اشاره به انجام مراحل پایانی این جشنواره، و آمادگی این تشکل برای برگزاری این مراسم، افزود: درخواست دانشگاه علوم پزشکی و تصمیم استان اقدامی درست و معقول برای پیشگیری بهتر از این بیماری است، و خانه مطبوعات استان برای کمک به انتشار و اطلاع‌رسانی بهتر توصیه‌ها و هشدارهای لازم دانشگاه علوم پزشکی در خصوص این بیماری و راه‌های مبارزه و پیشگیری از آن، و سایر همکاری‌های دیگر که لازم است رسانه‌های استان انجام دهند، آمادگی خود را اعلام می‌دارد. 

وی ادامه داد: برای تعیین تاریخ برگزاری اختتامیه جشنواره منتظر مجوز و اعلام شرایط مناسب از سوی دانشگاه علوم پزشکی می‌مانیم، ولی پیش‌بینی ما این است ان شاءالله تا اواخر فروردین ۹۹ این آئین برگزار شود.  

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر با اشاره به رسالت رسانه‌ها در کمک به نظام سلامت کشور، افزود: مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر در آگاهی‌بخشی به جامعه پیرامون خطرات احتمالی بروز این ویروس خطرناک در استان، بیشترین همکاری را با متولیان این امر در استان داشته، و این همکاری و همراهی تداوم خواهد داشت. 

هوشمند تاکید کرد: نقش موثر رسانه‌های استان در کمک به پیشگیری و اشاعه هشدارها و توصیه‌های لازم بهداشتی، پزشکی و درمانی در مبارزه با کرونا در استان، قابل تقدیر است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.