هیل گزارش داد، این قوانین گسترده شامل مسئولیت‌پذیری، رعایت عدالت و بی‌طرفی و همچنین توانایی کنترل و اداره می‌باشد.

پنتاگون اعلام کرد، هنگامی که افراد از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند باید میزان مناسبی از قضاوت و دقت را اتخاذ کنند و همچنین درخواست کرد توانایی‌هایی که توسط وزارت دفاع ساخته می‌شوند قابل ردیابی باشند.

مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا در بیانیه‌ای گفت: آمریکا به همراه متحدان و شرکایش باید هرچه سریع‌تر هوش مصنوعی را در برنامه‌های امنیت ملی‌اش به کار بگیرد تا موضع استراتژیک‌مان را حفظ کند، در جنگ‌های آتی پیروز شود و نظم بین‌المللی بر مبنای قوانین را تضمین کند.

وی افزود: فن‌آوری هوش مصنوعی شدیدا جنگ‌های آتی را تغییر خواهد داد اما هیچ ‌چیز تعهد راسخ آمریکا به رفتار مسئولانه و قانونی را تغییر نخواهد داد. تصویب قوانین اخلاقی هوش مصنوعی، تعهد وزارت دفاع به حفظ بالاترین استانداردهای اخلاقی ذکر شده در استراتژی هوش مصنوعی پنتاگون را تقویت خواهد کرد و در عین حال بر سابقه قوی ارتش آمریکا در به کارگیری آزمایشات و استانداردهای بسیار دقیق و سخت‌گیرانه برای نوآوری‌های فناوری تاکید خواهد کرد.

این توصیه‌ها که طی ۱۵ ماه تهیه شده‌اند، دستورالعمل‌ها و خط مشی صادر شده از سوی کاخ سفید در ماه ژانویه را دنبال می‌کنند.

دفتر سیاست علوم و فن‌آوری کاخ سفید در نامه‌ای به آژانس های فدرال کشور گفت که این قوانین توصیه شده باید عدالت، عدم تبعیض، قدرت پذیرش، شفاف سازی، ایمنی و امنیت را ترغیب کنند.  

دولت واشنگتن ابتکار عمل هوش مصنوعی آمریکا را در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی به راه انداخت و به هدف تبدیل کردن آمریکا به سردمداری این حوزه در حال رشد اشاره کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.