چند استعداد موسیقی در بین شرکت کنندگان دیده شده است؛ مانند شروین و رضا ارمندپیشه که در این برنامه مشغول تولید تک‌آهنگ‌های رسمی هستند. بهتر دیدیم در آستانه شروع فصل جدید این برنامه، درباره سرنوشت و اوضاع فعلی چند استعداد موسیقی که در این برنامه به شهرت رسیدند، بگوییم.

آرمان امیدی

ویدئویی ساده از محلی خواندن آرمان کافی بود تا او به صحنه این برنامه راه پیدا کند. این نوجوان که در اولین اجرای خود یک لباس بختیاری به تن داشت، در همان ثانیه‌های اول توجه داوران را به خود جلب کرد؛ به طوری که آریا عظیمی‌نژاد ۶۷ ثانیه بعد از اجرا، اولین چراغ سفید او را روشن کرد. حامی مالی این برنامه قول حمایت از آرمان برای تولید یک آلبوم محلی را داد. فعالیت‌های آرمان در صفحه اینستاگرامش نشان می‌دهد او پیگیر موسیقی است اما خبری از آلبوم موسیقی با صدای او نیست.

وحید آقاجری

بازخوانی آثار نوستالژیک و گاه حماسی وسیله خوبی برای ارتباط برقرار کردن وحیدآقاجری با تماشاگران و مردم در برنامه «عصر جدید» بود. او پیش از این برنامه، اجرای رسمی در تلویزیون نداشت اما بعد از گرفتن رای مثبت از داوران این برنامه شناخته شد. او یک بار به برنامه «سلام صبح به خیر» دعوت شد و یکی از آثار برجسته استاد محمد نوری را بازخوانی کرد. آقاجری دانشجوی رشته موسیقی است و آن طور که صفحه اینستاگرامش نشان می‌دهد به طور جدی مشغول ادامه فعالیت در این حوزه است.

کارزان و باسط قاسمی

سرنوشت برای کارزان و باسط، دو برادر کُرد، خواب‌ خوشی دیده بود. این دو که یکی راننده و دیگری آرایشگر بود، بدون تحصیل در رشته موسیقی و با تکیه بر موسیقی غنی کردی، وارد عرصه رقابت در «عصر جدید» شدند و اجرای خوبی داشتند. محبوبیت کارزان و باسط، بعد از اجرا در این برنامه به اندازه‌ای بود که سه هزار نفر در سنندج به کنسرت آن‌ها رفتند. این دو برادر به واسطه کارت طلایی آریا عظیمی‌نژاد، به باشگاه مهارت «عصر جدید» راه پیدا کردند. قرار بود کنسرت این دو برادر، نهم اسفند در کرج برگزار شود که به علت لغو رسمی همه کنسرت‌ها در هفته جاری، این کنسرت نیز لغو شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.