وی در این پیام توئیتری نوشت: همه می دانند که جو بایدن دوست قدیمی من است، اما حمایت من از جو به خاطر دوستی دیربازمان نیست، بلکه به این علت است که به خوبی او را می شناسم.

وی در ادامه از رای دهندگان آمریکا خواسته است با آرای خود در انتخابات مقدماتی روز سه شنبه در شماری از ایالت ها، به بایدن کمک کنند که در انتخابات بعدی آمریکا پیروز شود.

انتخابات مقدماتی و نشست های انتخاباتی در یکی از روزهای سه شنبه ماه فوریه یا مارس در بیشترین شمار ایالت های آمریکا با گوناگونی فراوان جغرافیایی و اجتماعی، برگزار می شود که معمولا نخستین آزمون یک داوطلب نامزدی ریاست حمهوری در سطح ملی به شمار می رود. بنابراین نامزدهای انتخاباتی باید برای به دست آوردن نامزدی حزبشان، در این روز نتایج خوبی به دست آورند.

دهمین مناظره داوطلبان ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات در حالی برگزار شد که مواضع برنی سندرز به عنوان یک سوسیال دموکرات بیش از دیگران در معرض حمله قرار گرفت.

برنی سندرز، جو بایدن، مایک بلومبرگ، امی کلوباچر، الیزابت وارن، پیت بوتیجیج و تام استیر هفت داوطلبی بودند که در کارولینای جنوبی به روی سن رفتند و در مناظره‌ای که از شبکه سی بی اس پخش می شد، شرکت کردند.

بلومبرگ بر خلاف مناظره پیشین که نخستین مناظره وی بود سعی کرد با تسلط و اعتماد به نفس بیشتر حاضر شود.

برنی سندرز و مایک بلومبرگ دو داوطلب یهودی در این مناظره بودند که در صورت انتخاب شدن و پیروزی در برابر ترامپ، نخستین رئیس جمهوری یهودی آمریکا خواهند بود.

انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده است که سوم نوامبر ۲۰۲۰ (سیزدهم آبان ۱۳۹۹) برگزار می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.