به گزارش روز چهار شنبه روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، بنابر اطلاعیه صادره، پنجشنبه این هفته مصادف با هشتم  اسفند ماه در راستای اتخاذ تدابیر پیشگیرانه از شیوع ویورس کرونا در های حرم از ساعت ۲۲ تا پیش از نماز صبح جمعه بسته خواهد شد.

بر همین اساس برنامه های قرائت دعای کمیل، دعای ندبه و دعای کمیل نیمه شب مسجد جامع آستان مقدس در ایام پیش رو برگزار نمی شود.

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در این ستاد، بمنظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی زائرین ارجمند و مردم عزیز، مراسمات مذهبی و برنامه‌های فرهنگی، آموزشی آستان مقدس تا اطلاع ثانوی تعلیق و به زمان مناسب دیگری موکول ‌گردید و همچنین درب های آستان در ساعت ۲۲ هر شب بمنظور نظافت و ضدعفونی بسته خواهد شد .

به گزارش سازمان نظام پزشکی کشور در مجموع ۱۷۰ بیمارستان در کشوربه مبتلایان به ویروس کرونا خدمات می دهند. در تهران،   ۱۴ بیمارستان و مرکز درمانی وابسته به دانشگاههای علوم پزشکی تهران و ایران شامل مسیح دانشوری، شهدای گمنام، طرفه، مدرس، زعیم، یاس، ضیائیان، رازی، بهارلو، مروستی، شهدای یافت آباد، فیروزآبادی، فیروزگر و رسول اکرم(ص) نیز در نقاط مختلف پایتخت برای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا پیش بینی و تجهیز شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.