جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی شاهین بوشهر که با پیروزی یک بر صفر تیمش به پایان رسید، اظهار کرد: تیم ما بازی را خیلی خوب شروع کرد و موقعیت‌های زیادی داشتیم. می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم اما از فرصت ها استفاده نکردیم. اگر در نیمه اول دقت می‌کردیم، می‌توانستیم بازی را با نتیجه ۲ بر صفر یا ۳ بر صفر از زمین خارج شویم.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: واقعا دروازه‌بان تیم شاهین در هر دو بازی رفت و برگشت باعث شد که ما با یک گل به پیروزی برسیم، در حالی که باید با اختلاف گل‌های بیشتری برنده می‌شدیم. او در دو بازی رفت و برگشت درون دروازه خیلی خوب بازی کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: می‌دانستیم تیم شاهین به چه صورت بازی می‌کند و به خاطر همین آن‌ها را کنترل کردیم. به هر حال توانستیم شاهین را که تیم خطرناکی بود، کنترل کنیم و هیچ موقعیتی به آن ها ندادیم.

وی عنوان کرد: متاسفانه هواداران ما امروز در ورزشگاه نبودند تا این برد را کنار آن‌ها به دست آوریم. وقتی تماشاگر در ورزشگاه حضور داشته باشد، ورزشگاه شور دیگری دارد.

نکونام در پاسخ به این سوال که در جریان دیدار با شاهین چه صحبتی با صابر حردانی داشتید که باعث بهتر شدن عملکرد او شد؟ گفت: نمی‌توانم در اینجا تاکتیم را بگویم.

وی عنوان کرد: در بازی با تیم شهر خوردو نیز مثل امروز خوب بازی کردیم ولی در آن دیدار نتوانستیم به اندازه بازی با شاهین موقعیت به دست آوریم. فکر می‌کنم در چهار دیدار اخیر تیم شاهین، فولاد تنها تیمی بود که توانست آن‌ها را مثل موم در دست داشته باشد زیرا ما می‌دانستیم چکار می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره عملکرد داوری این دیدار نیز گفت: آقای همرنگ تاکنون قضاوتی برای فولاد نداشت اما واقعا امروز عالی کار کرد. در پایان بازی نیز از او قدردانی کردم. نمی‌دانم این داوران تا امروز کجا بودند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا فولاد را شانس کسب آسیایی می‌دانید؟ گفت: نگاه ما بازی به بازی است و آنچه اهمیت دارد، این است که تیمم تمرکز داشته باشد. تلاش‌مان را برای موفقیت انجام می دهیم تا در آینده غصه نخوریم که کم‌کاری کرده‌ایم.

نکونام درباره مصدومیت شهاب گردان چند دقیقه پیش از آغاز دیدار با شاهین نیز عنوان کرد: او در حین گرم کردن دچار مصدومیت شد. گردان یک فصل فوق‌العاده را داشته است. احسان مرادیان هم که امروز جایگزین او شد، با وجود این که اولین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر بود، عملکرد خوبی داشت.

وی در ادامه درباره برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگر با توجه به شیوع ویروس کرونا، گفت: همه باید هم به فکر فوتبال و هم به فکر سلامتی‌مان باشیم. دیگر در مورد این موضوع صحبت نمی‌کنم و اجازه دهیم هر تصمیمی که مسئولان می‌گیرند، اجرایی شود.

وی درباره عملکرد بازیکنان خارجی فولاد هم خاطرنشان کرد: به هر حال هر چقدر پول بدهی، همان اندازه آش می‌خوری. نه ‌تنها در ایران، بلکه در تمام دنیا برای بازیکنی که در لحظات سخت نتیجه مسابقه را عوض می‌کند، پول زیادی پرداخت می‌شود و این هم تنها مربط به پاتوسی نیست و همه در تیم ما زحمت می‌کشند. با توجه به خریدهایی که داشته‌ایم، مشخص است که فولاد جان و روحیه دیگری گرفته است. ما به این بازیکنان نیاز داشتیم. در مجموع قدردان تمام بازیکنان مان هستیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.