تیم‌های پرسپولیس و شهرخودرو از ساعت ۱۸:۳۰ در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر و در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به میدان رفتند که این بازی با برتری سه بر یک پرسپولیس مقابل حریفش  به پایان رسید.

نیمه اول

پرسپولیس بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی موقعیت‌های زیادی خلق کرد. قرمزها ابتدا در دقیقه ۹ توسط وحید امیری به گل رسیدند. پاس در عمق ترابی از میانه زمین به علی علیپور رسید که او پس از عبور از سد محمدحسین مرادمند و یک سر توپ، مجددا به ترابی پاس داد که او نیز فرصت را در اختیار وحید امیری قرار داد تا این بازیکن با ضربه بغل پای چپ گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند. پس از این گل باز هم حملات پرسپولیس ادامه پیدا کرد تا این‌که در دقیقه ۱۶ این تیم توسط بشار رسن برای بار دوم دروازه شهرخودرو را باز کرد. پاس رو به جلوی احمد نوراللهی در میان تعلل مدافعان شهرخودرو به وحید امیری رسید که پاس به بغل او را بشار رسن با شوت تماشایی به طاق دروازه شهرخودرو تبدیل به گل دوم پرسپولیس کرد. پرسپولیس که به نتیجه دلخواه خود رسیده بود پس از این گل باز هم چند موقعیت داشت ولی موفق به گلزنی نشد. جدی‌ترین موقعیت شهرخودرو هم در دقایق پایانی نیمه اول به دست آمد که روی پاس عالی امین قاسمی‌نژاد برای حسین مهربان فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما شوت او را رادوشوویچ و در ادامه خلیل‌زاده اجازه ندادند تبدیل به گل شود و توپ توسط مدافع پرسپولیس از محوطه جریمه این تیم دور شد تا نیمه نخست بازی با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس به پایان برسد.

نیمه دوم

پرسپولیسی‌ها که نیمه اول را برنده به رختکن رفته بودند، قصد داشتند نیمه دوم را هم با گل آغاز کنند و به گل هم رسیدند ولی این گل بخاطر حضور علی علیپور درآفساید، مردود اعلام شد تا این‌که در دقیقه ۵۲ ارسال زیبای روح‌الله سیف‌اللهی از روی ضربه ایستگاهیِ سمت چپ زمین را فرشاد فرجی با ضربه پشت سر تماشایی به کنج دروازه پرسپولیس فرستاد تا اختلاف به حداقل برسد. پس از این گل شهرخودرو جلو کشید تا کار را تساوی بکشاند ولی موفق به این کار نشد و این پرسپولیس بود توانست به گل برسد. مهدی ترابی پنالتی که خودش گرفته بود را برخلاف جهت حرکت مهدی رحمتی که به سمت راست دروازه شیرجه رفته بود، زد تا گل سوم سرخ‌ها به نام او ثبت شود. پس از گل سوم پرسپولیس بازی تا حدود دقایق ۸۰ آرام دنبال می‌شد ولی در ده دقیقه پایانی، شهرخودرو که جلو کشیده بود چند بار خطرساز شد که درخشش رادوشویچ اجازه زدن گل به این تیم را نداد و بازی با نتیجه سه بر یک به پایان رسید تا پرسپولیس فاصله خود با دیگر تیم‌ها را افزایش دهد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.