محمد باقر نوبخت روز شنبه در نامه‌ای خطاب به معاون مالی و خزانه دار کل کشور تاکید کرد: در اجرای قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور و پیرو نامه شماره ۶۹۴۰۸۸ مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۹، افزایش تخصیص هزینه عمومی دستگاه اجرایی با رعایت و مقررات اقدام شود.

سازمان برنامه و بودجه کشور در این بخشنامه تصریح کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی - اجرای پزشک خانواده نسبت به افزایش حقوق دو میلیون ریال برای جبران خدمات کادر درمانی، پرستاران و پرسنل حوزه سلامت در مبارزه با کرونا اقدام کند.

پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی و مجموعه دست اندرکاران پزشکی کشور این روزها در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا زحمات بسیار با ارزشی از خود نشان داده اند و درخط مقدم مبارزه با بحران کرونا در حال انجام وظیفه هستند.

حضرت آیت الله خامنه ای صبح  پنج شنبه در پیامی با تشکر صمیمانه از وزارت بهداشت و همکاران وزیر، پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی و مجموعه دست اندرکاران پزشکی کشور در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا، خاطرنشان کردند: این زحمات بسیار با ارزش، جایگاه جامعه پزشکی و پرستاری را در جامعه بالا می‌برد که برده است و اجر و ثواب الهی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش ایرنا،  تعداد مبتلایان قطعی به کرونا">ویروس کرونا در کشور تاکنون ۵۹۳ نفر هستند که ۱۲۳ نفر ترخیص شده و بهبود یافته و ۴۳ نفر فوت کرده‌اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.