مهران مدیری ، جمعه شب میزبان آرون افشار، خواننده دهه هفتادی پاپ بود که اولین کنسرتش حدود یک ماه پیش برگزار شد و در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر هم چند سئانس اجرا کرد.

حضور این خواننده ۲۲ ساله در برنامه «دورهمی»، واکنش‌های فراوانی را به دنبال داشت. اما قصه چه بود؟! دورهمی جمعه شب طبق روال سابق روی آنتن رفت و مهران مدیری  بعد از این که پسر ۲۲ساله خوش صدا را به برنامه اش دعوت کرد با سوال و جواب های خوشمزه گفت و گو با او را شروع کرد.

افشار درباره علاقه‌اش به موسیقی از پدرش گفت که خواننده و نوازنده است و نقش زیادی در ایجاد علاقه در او داشته است و این که تحصیلات دانشگاهی برای خواننده اهمیت دارد و.... همه چیز داشت خوب پیش می رفت تا این که مهران مدیری در اولین سؤال چالش‌برانگیزش از آقای خواننده پرسید : کتاب می‌خوانی؟! و افشار هم جواب داد: «نه»! از آن لحظه بود که مدیری شروع کرد به نصیحت در این باره که «مگر می‌شود کتاب نخواند؟ آدم وقتی کتاب نخواند، موسیقی خوب گوش نکند، راجع به تاریخ و سیاست و... نخواند، پس این آگاهی از کجا می‌آید و...

افشار که دید هوا پس است، بلافاصله گفت: «کتاب زیاد نمی‌خوانم ولی کتاب‌های مربوط به کارم را می‌خوانم». پاسخی که باز هم تکه ها و کنایه های مدیری را به دنبال داشت و خلاصه آقای مجری تا جایی که توانست پسرخوش صدا را  به گوشه رینگ برد!

کاری نداریم که واقعا کتاب خواندن برای یک خواننده حرفه ای تا چه حد اهمیت دارد اما واقعا یک مجری تا این قدر حق دارد که به دیگران بتازد؟ اصلا مجری معروف که سابقه حرف های تند و شوخی های تیز را دارد حق له کردن مهمان وسط برنامه را هم دارد؟ طرفداران آرون افشار چه واکنشی داشته اند؟

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.