امروز هر دلار آمریکا با افزایش ۱۵۰ تومانی قیمت به ۱۵ هزار و ۵۰ تومان رسید که در قیاس با روز گذشته افزایشی ۱۵۰ تومانی را نشان می‌دهد . فعالان بازار می‌گویند مهمترین دلیل افزایش نرخ‌ها تلاش دلالان برای بالا بردن قیمت بود و بازارساز با هدف ممانعت از ایجاد رانت،نسبت به افزایش قیمت اقدام کرد.

 بر اساس این گزارش نرخ خرید دلار در صرافی های بانکی از مردم همچنان در کانال ۱۴ هزار تومان ماند.صرافان بانکی هر دلار را به قیمت ۱ هزار و ۹۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانکی به ۱۶ هزار و ۳۵۰ تومان و نرخ خرید از مردم به ۱۶ هزار و ۲۵۰ تومان رسیده است. دیروز قیمت دلار در بازار کاهشی ۸۰۰ تومانی را تجربه کرد . ریزش شدید قیمت‌ها عصر دیروز منجر به تشکیل صف‌های فروش در میدان فردوسی شد.

بر این اساس پیش بینی ها حکایت از آن دارد که دلار در کف کانال ۱۴ هزار تومان و سقف کانال ۱۵ هزار تومان در حال پاسفت کردن است . بسیاری از صرافان می گویند قیمت ها در کانال ۱۴ هزار تومان به ثبات خواهد رسید.

 قیمت ارز پس از ورود ایران به لیست سیاه اف ای تی اف روندی افزایشی را تجربه کرده بود اما همتی،رییس کل بانک مرکزی وعده تخلیه هیجان روانی در بازار را داد.  

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.