الشرق الاوسط گزارش داد، خالد بن سلمان، معاون وزیر دفاع عربستان که به اسلام آباد سفر کرده با عمران خان، نخست وزیر پاکستان نشستی برگزار و پیام سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان و شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی و وزیر دفاع عربستان را به مسؤولان پاکستانی منتقل کرد.

دو طرف در جریان این دیدار در خصوص روابط برادرانه و تاریخی میان عربستان و پاکستان، تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی، مسائل مهم و مورد توجه دو طرف و نیز تقویت و توسعه راه‌های همکاری میان دو کشور دوست به ویژه در زمینه‌های دفاعی و امنیتی برای تضمین امنیت و ثبات منطقه به بحث وتبادل‌نظر پرداختند.

معاون وزیر دفاع عربستان همچنین با قمر جاوید باجوا، فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد و در جریان این دیدار بر اهمیت تقویت همکاری نظامی میان دو کشور و راه‌های حمایت و توسعه آن در تمامی زمینه‌ها و همچنین تلاش‌های صورت گرفته در راستای برقراری امنیت و ثبات منطقه تاکید کرد.

خالد بن سلمان در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت: این سفر در راستای تداوم روابط برادرانه مستحکم میان دو کشور و ملت‌های آن و گامی در چارچوب تقویت همکاری استراتژیک میان این دو کشور و نیز نقش پیشگام آنها در جهان اسلام و منطقه انجام شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.