دکتر بابک زرگر امینی، متخصص ارتوپد و فوق‌تخصص جراحی زانو و طب ورزشی درباره آخرین وضعیت مصدومیت زانوی حمیده عباسعلی، کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان ایران، گفت: پس از تجربه موفقی که ما در مورد سهراب مرادی، قهرمان وزنه‌برداری ایران داشتیم، او توانست به خوبی به میادین بازگردد و روز جمعه نیز به قهرمانی رقابت‌های غرب آسیا رسید.

وی افزود: خانم حمیده عباسعلی روز جمعه دچار آسیب‌دیدگی سختی شد و پس از هماهنگی‌های لازم، وی به هانوفر آلمان منتقل شد تا او را معاینه و تصمیم نهایی برای معالجه وی را اتخاذ کنیم. پس از گرفتن MRI متوجه شدیم ACL او به طور کامل پاره شده اما خوشبختانه مشکل پارگی غضروف، مینیسک یا MCL ندارد.

زرگر امینی خاطرنشان کرد: با توجه به زمان کم تا آغاز رقابت‌های المپیک تصمیم گرفته شد وی در هانوفر بماند و دو روز دیگر عمل جراحی بر روی زانوی وی را انجام می‌دهیم. پس از آن نیز مراحل درمانی را در هانوفر تا زمانی که بتواند سوار هواپیما شود دنبال می کند و پس از آن عازم‌ تهران خواهد شد تا ادامه درمان را در آنجا انجام دهد.

وی در پایان گفت: من همه تلاشم را به کار می گیرم و ان‌شاءالله با به‌کارگیری روش‌های جدید، حمیده عباسعلی می‌تواند به المپیک برسد و برای کشور افتخارآفرینی کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.