الهه منصوریان ووشو کار کشورمان  در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تمریناتش اظهار کرد: تمرینات اختصاصی را با خواهرانم انجام می‌دهم و سعی می‌کنیم در محیط سالم و  یک فضای آرام تمرین کنیم. ما در ایران هستیم و چین هم نمی‌رویم و  زمان بازگشتمان  به چین مشخص نیست.  

منصوریان درباره اینکه مسابقاتش در لیگ چین چه زمانی شروع می‌شود، گفت: طبق برنامه قرار است لیگ چین از ۳ خرداد ماه آغاز شود و اگر ما هم بتوانیم به چین می‌رویم تا مسابقه بدهیم.  

لژیونر ووشو کشورمان درباره استوری اش در مورد حضور چینی‌ها در ایران بدون ماسک بیان کرد: این موضوع مرا ناراحت کرده بود، چون از محیطی فرار کرده بودم که می‌خواستم اتفاقی برای خودم و خانواده ام بابت شیوع ویروس کرونا نیافتد، اما مشاهده کردم که برخی از چینی‌ها بدون ماسک وارد ایران شدند. من برای اینکه مشکلی برای خانواده ام به وجود نیاید چند روز در کیش ماندم و بعد از آن به دیدار خانواده ام رفتم. همچنین سعی کردم به عنوان یک ایرانی که شاید حامل ویروس باشم حواسم را جمع کرده و  مسائل بهداشتی را رعایت کنم.  

منصوریان درباره اینکه تاکنون سوپ خفاش خورده است، گفت: نه تاکنون سوپ خفاش نخوردم و این غذا‌ها بیشتر در ووهان چین وجود دارد. البته گوشت قورباغه را در چین خوردم، چون می‌گفتند برای تقویت عضله خوب است. همچنین سوپ لاک پشت هم در چین به اجبار قبل از مسابقه می‌خوردم، چرا که می‌گفتند خیلی مقوی است. به هر حال من هم غذا‌هایی می‌خوردم که تقویت شوم، اما غذا‌های چینی را نمی‌خوردم.  

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.