دکتر بابک زرگر امینی پزشک معالج حمیده عباسعلی در مورد میزان مصدومیت این کاراته کا بیان کرد: ما همکاری موفقیت آمیزی که با وزارت ورزش، فدراسیون وزنه برداری و کمیته ملی المپیک در مورد مداوای سهراب مرادی داشتیم و او توانست روز جمعه قهرمان غرب آسیا در رشته وزنه برداری شود. اما متاسفانه حمیده عباسعلی شنبه در مسابقه فینال آسیب دیدگی سختی از ناحیه زانو داشت.

وی افزود: طبق هماهنگی‌هایی که با فدراسیون کاراته و مسئولان مربوطه داشتیم، او به هانوفر منتقل شد تا معاینات توسط من انجام شود تا تصمیم نهایی را بدهم. امروز صبح MRI او نشان داد رباط او پاره شده است، اما مشکل پارگی غضروف یا مینیسک ندارد و با توجه به اینکه وقت کمی تا المپیک داریم تصمیم بر این شد  عباسعلی در هانوفر بماند و پنجشنبه صبح توسط من زیر تیغ جراحی خواهد رفت.

او در ادامه گفت: مراحل درمانی زیر نظر من در هانوفر سپری خواهد شد و وقتی او دوران نقاهت را گذراند به تهران منتقل خواهد شد تا ادامه روند درمانی در تهران صورت بگیرد.

دکتر امینی در پایان اظهار کرد: از وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، فدراسیون کاراته و تمامی افرادی که خالصانه برای بازگشت حمیده عباسعلی و حضور او در المپیک تلاش می‌کنند، سپاسگزارم. با روش‌های نوینی این عمل جراحی انجام می‌شود و عباسعلی در المپیک ۲۰۲۰ حضور پیدا خواهد کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.