از هفته گذشته پخش راستی آزمایی فصل دوم «عصر جدید» آغاز شده است و مربیان این مسابقه، شرکت‌کنندگان را ارزیابی می‌کنند.

شب گذشته (سه‌شنبه ۱۳ اسفند)، قسمت چهارم راستی آزمایی «عصر جدید» روی آنتن شبکه سه رفت. شرکت‌کنندگان از نقاط مختلف ایران آمده بودند و در حضور مربیان و احسان علیخانی به عنوان تهیه کننده، استعداد خود را در زمینه‌های مختلف همچون بازیگری، خوانندگی، استندآپ کمدی و  تقلید صدا محک زدند.

اینجا ماه عسل نیست

اسرا جدیدیان، دختربچه شرکت کننده کرمانشاهی که در زمینه بازیگری شرکت کرده بود،  در حضور مربیان مهارت اجرای خود را محک زد و توانست نظر مثبت آن‌ها را دریافت کند.

البته علیخانی از او خواست برای یک اجرای خوب با مربیان تمرین کند و اسرا، دختربچه ۹ ساله گفت: «من کاری می‌کنم که همه اشکشان دربیاید.» علیخانی هم با خنده گفت: «برنامه قبل ما «ماه عسل» بود، اینجا «عصر جدید» است!»

پسران نینجا روی صحنه آمدند

اما شرکت کنندگان بعدی گروه پسران نینجا بودند؛ علیخانی درباره این گروه گفت: «در فصل قبل «عصر جدید» ما شاهد حضور دختران نینجا بودیم که کارشان بسیار مورد استقبال قرار گرفت. به نظرم این ماجرا برای شما هم یک فرصت به شمار می‌آید و هم یک تهدید بزرگ است؛ چرا که به شدت با گروه دختران نینجا مقایسه می‌شوید و نیاز به طرح متنوع و جذاب دارید.»

سرپرست گروه پسران نینجا گفت: «ما به همه این موارد فکر کرده و کار را شروع کردیم؛ اگر خدایی نکرده حذف هم بشویم، گروه با توان بیشتر تمرینات خود را ادامه می‌دهند.»

علیخانی در پایان این بخش عنوان کرد: «به نظرم پرریسک‌ترین شرکت کننده و گروهی که در فصل دوم روی صحنه می‌آید، شما هستید؛ چون نعل به نعل کارتان با رقیب مقایسه می‌شود.»

تصادفی که شرکت کننده را راهی عصر جدید کرد

هاشم رضایی، شرکت کننده عرصه خوانندگی بود؛ او درباره دلیل حضورش در «عصر جدید» بیان کرد: «من تصادفی داشتم که منجر به فوت یک نفر شد. تا آخر عمر باید دیه بدهم. اصلی‌ترین انگیزه‌ام این بود که به «عصر جدید» بیایم و استعداد خودم را پیگیری کنم!»

اما او اجرای خوبی نداشت و علیخانی هم گفت: «اگر بخواهی این علاقه را به یک مسیر حرفه‌ای تبدیل کنی، یک مسیر بسیار طولانی را روبروی خود داری. اگر ما اجرای شما را قبول کنیم، تماشاگر ما را محکوم به بی عدالتی می‌کند.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.