حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان امروز در خلال اظهاراتش در جلسه هیات دولت درخواست ویژه ای را از صداوسیما و هنرمندان مطرح کرد. 

روحانی گفت: من از صدا و سیما می‌خواهم در این ایام که مردم برای حفاظت از جان خود بیشتر در خانه هستند، برنامه‌های شادتری برای مردم ارائه بشود؛ مردم وقتی در یک آپارتمان و خانه کوچک می‌خواهند محدود و محصور شوند، نمی‌توانند در اجتماعات شرکت کنند، رفت و آمد به آن صورت نمی‌توانند داشته باشند، باید صدا و سیما در خانه آن را جبران کند و ان شاءالله این کار انجام می‌گیرد.

رئیس جمهور تاکید کرد: همه هنرمندان در فضای مجازی بیایند؛ همه دانشمندان در فضای مجازی بیایند؛ همه روانشناس‌ها و همه آنهایی که می‌توانند لبخند برای مردم به ارمغان بیاورند در فضای مجازی بیایند؛ امروز کلماتی که مردم را از خستگی دربیاورد و برای مردم تنوع باشد، دیگر یک کار مستحب نیست؛ در این شرایط یک کار واجب است و همه از این فضای مجازی استفاده کنیم.

وی گفت: هنرمندان و همه آنهایی که می‌توانند به هر حال روحیه مردم را عوض کنند؛ بتوانند مردم را از آن حالتی که برای آنها ایجاد شده در خانه ماندند که خودِ این خستگی آور است آنها را از خستگی روحی دربیاورد این هم به عنوان یک وظیفه‌ای است که همه ما باید انجام بدهیم و دنبال کنیم و ان شاءالله دنبال خواهیم کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.