در هفته های اخیر موضوع جدایی بیرانوند از پرسپولیس، یکی از اخبار مهم فوتبال ایران بوده است. او پس از چند سال جدایی نافرجام و شایعه پیشنهادات متفاوت، سرانجام در پنجره نقل و انتقالات زمستانی 2020 با باشگاه آنتورپ به توافق رسید و این باشگاه بلژیکی، بند فسخ او را فعال کرد.

این جدایی، ۷۰۰ هزار دلار درآمد برای سرخپوشان در بر داشت و سرخ ها از دروازه بان خود درآمد قابل توجهی را به جیب زدند. با این حال چند هفته بعد، آنفالو کردن پیج رسمی باشگاه از سوی بیرانوند و انجام این عمل متقابل از طرف پرسپولیس، حاشیه های زیادی را در اطراف این باشگاه وجود آورد.

حالا یک موضوع دیگر نیز در این باره مطرح می‌شود و آن هم ایجاد مشکل برای انتقال بیرانوند به آنتورپ به دلیل شیوع ویروس کروناست. حالا محمدحسن انصاری فرد در این باره می‌گوید: ما قرارداد را با باشگاه آنتورپ بلژیک بستیم و یک پولی هم دریافت کردیم و یک مقدار هم ند روز بعد دریافت می‌کنیم. ولی به واسطه ویروس کرونا نمی‌تواند برود تا وضعیت عادی شود و آخر فصل از ما جدا می‌شود. ما ۳۵۰ هزار دلار هم آخر فصل می‌گیریم.

وی افزود: بیرانوند مردانگی کرد و آن موقعی که بند فسخ قراردادش ۷۰۰ هزار دلار بود، می‎‌توانست برود و باشگاه آنتورپ می‌توانست این مبلغ را پرداخت کند اما گفت من تا آخر فصل می‌مانم و به نظر من بیرانوند برای ما سنگ تمام گذاشت.

مدیرعامل پرسپولیس درخصوص جریمه باشگاه به دلیل تفاوت برند لباس بیرانوند با پرسپولیس و جریمه باشگاه به این خاطر اظهار داشت: سال گذشته بود ولی امسال نیست و خود برند باشگاه را می‌پوشد. باشگاه در این سال ها به این خاطر جریمه شد و فاکتورهایش موجود است. ما هنوز بر روی این موضوع بحث داریم و با کارگزار قبلی مذاکره می‌کنیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.