ایگور پانادیچ مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اعلام رای فیفا و محکوم شدن پرسپولیس به پرداخت ۷۶ هزار و ۴۸۰ یورو همراه با سود سالیانه و ۸۶ هزار یورو به عنوان غرامت، گفت: در حال حاضر فیفا رای داده و من توجهی به آنچه که از سوی پرسپولیس مطرح می‌شود ندارم. حالا آن‌ها محکوم شدند و باید بیش از آنچه فکر می‌کردند بابت محکومیت خود بپردازند.

وی افزود: ما سه نامه از سوی فیفا به پرسپولیس ارسال کردیم که همه آن‌ها بی جواب ماند. دروغ‌های زیادی هم شنیدیم پس حالا باید بیایند و پاسخ بدهند. مربی سابق پرسپولیس در مورد اینکه مسئولان باشگاه هنوز برای توافق امید دارند و به دنبال گرفتن زمان برای پرداخت مطالبات برانکو و کادر او هستند، اضافه کرد: آن وقتی که باید جواب می‌دادند کجا بودند؟ ما بهترین نتایج را در تاریخ پرسپولیس گرفتیم. برای چه؟ برای اینکه دستمزدمان را ندهند و در آخر هم دروغ بشنویم. به طور حتم به خاطر تمام دروغ‌هایی که در این مدت شنیدیم یک روز زمان اضافه‌تر از آنچه فیفا در نظر گرفته و یک ریال هم تخفیف نخواهیم داد. من خیالم از بابت رای فیفا راحت است.

وی اضافه کرد: هیچ مشکلی ندارم. من منتظر می‌مانم تا از طریق فیفا به پولم برسم و هر تصمیمی فیفا گرفته است باید اجرا شود.

پانادیچ گفت: ما سال‌های فوق‌العاده خوبی را در ایران پشت سر گذاشتیم. هواداران پرسپولیس بهترین هواداران دنیا هستند و همیشه در قلب ما خواهند ماند. به طور حتم آن‌ها شرایط را درک می‌کنند و به هیچ عنوان دوست نداشتیم مقابل پرسپولیس قرار بگیریم، اما به خاطر دروغ‌هایی که شنیدیم مجبور به این کار شدیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.