آیت الله «محمدعلی موحدی کرمانی» با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور از درگاه خدای متعال برای این بیماران درخواست بهبود و عافیت کرد و گفت: همه مردم باید دستورات و توصیه های وزارت بهداشت و مسوولان مبارزه با این بیماری را رعایت کنند تا از گسترش بیش از پیش آن جلوگیری به عمل آید.

وی با تقدیر از تلاش مجاهدانه پزشکان، پرستاران و دست اندرکاران وزارت بهداشت و درمان افزود: از این عزیزان تشکر ویژه دارم، این عزیزان جانفشانی می‌کنند و در این جهاد بزرگ همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، خوب شرکت کرده‌اند و خودشان را به خطر انداختند تا مردم به سلامت و عافیت نائل آیند.

رییس جامعه روحانیت مبارز با توصیه به دعا و توسل در این ایام گفت: همه باید متوسل به حضرت مهدی(عج) و اهل بیت پیامبر (علیهم السلام) باشیم تا این بلا با عنایت پروردگار متعال دفع شود.  

موحدی کرمانی با اشاره به اینکه روحانیت در صحنه مبارزه با کرونا نیز حضوری فعالانه و دلسوزانه دارند، افزود: طلاب و فضلا در شهرهای مختلف به هر نحوی که توانسته‌اند به میدان آمده‌اند و با روحیه جهادی در حال ضدعفونی کردن معابر و بیمارستان‌ها و کمک به بیماران هستند و حتی برای تهیه اقلام بهداشتی و سبد مواد غذایی و بهداشتی برای خانواده‌های کم‌بضاعت در میدان عمل حضور دارند و بر خود تکلیف می‌دانند که در غم مردم و در کنار مردم حاضر باشند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.