حسین لامی‌زاده یکشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، مسئولان ایذه تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ابتلای مردم شهرستان به این ویروس به کار گرفتند.

وی افزود: ورودی‌های ایذه از سمت اصفهان و اهواز با همکاری‌ نیروی انتظامی، راهداری و شبکه بهداشت مسدود و از ورود خودروهایی با پلاک شهرهای دیگر به ایذه جلوگیری به عمل آمد.

لامی‌زاده سلامت مردم را اولویت فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی دانست و تصریح کرد: ایذه سال گذشته پذیرای بیش از یک میلیون و ۴۶۶ هزار گردشگر بود اما امسال به دلیل شیوع کرونا از پذیرش میهمانان نوروزی معذوریم.

وی افزود: مردم ایذه بسیار میهمان نواز هستند و در فصول دیگر و پس از پایان بحران کرونا در کشور از تمامی گردشگران با آغوش باز پذیرایی خواهند کرد.

رییس شورای اداری ایذه از مسدود شدن جاده ورودی به سوسن سخن گفت و تأکید کرد: بخش سوسن یکی از نقاط گردشگرپذیر شهرستان است که با همکاری بخشداری و پاسگاه انتظامی سوسن از امروز ورود هرگونه مسافر به آن ممنوع خواهدبود و فقط اهالی این بخش حق تردد را خواهند داشت.

وی گفت: تاکنون نمونه مثبتی از کرونا در ایذه مشاهده نشده است اما با کمک شهرداری و به صورت مستمر خیابان‌های اصلی و پرتردد شهر ایذه ضدعفونی می‌شوند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.