به نوشته روزنامه واشنگتن تایمز، در فهرست جو بایدن، معاون رئیس‌جمهوری سابق آمریکا اسامی برخی از مقام‌های دولت اوباما و حتی یک دشمن سابق از کارزار انتخاباتی دیده می‌شود.

انتخاب‌های بایدن شامل سناتور الیزابت وارن به عنوان وزیر خزانه‌داری یا معاون رئیس‌جمهوری و همچنین جان کری، وزیر امور خارجه سابق در پست جدید کابینه برای نظارت بر تغییرات آب و هوایی می‌شود. سوزان رایس، مشاور امنیت ملی دوره اوباما هم وزیر خارجه می‌شود و مایکل بلومبرگ، شهردار سابق نیویورک ریاست بانک جهانی را عهده‌دار می‌شود.

احتمالات "طرح حکومتداری محرمانه بایدن" دوشنبه در گزارش جدیدی توسط پایگاه آکسیوس منتشر شد.

در این گزارش آمده است: از آنجایی که پیت بوتجج، شهردار سابق سوث بند در ایالت ایندیانا به نفع بایدن کنار کشید، شاید پست سفیری در سازمان ملل متحد یا نمایندگی تجاری آمریکا به او برسد.

گزینه‌های دیگری برای نقش مهم معاون رئیس‌جمهوری هم فاش شده است.

در گزارش آکسیوس آمده است: در صدر انتخاب‌های بالقوه بایدن برای شخص شماره ۲ آمریکا چندین سیاه‌پوست دیده می‌شود؛ سناتور کامالا هریس و سناتور کوری بوکر که هر دو پیش از آغاز رقابت درون حزبی دموکرات‌ها کناره‌گیری کردند؛ دوال پاتریک، فرماندار سابق ماساچوست که پس از رای‌گیری نیوهمپشایر از رقابت دموکرات‌ها کنار رفت و استیسی آبرامز، نامزد سابق پست فرمانداری جورجیا. نام سناتور امی کلوبچار هم در این ترکیب دیده می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.