مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق با انتشار پیامی توییتری، به سخنان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در خصوص مبارزه با کرونا واکنش نشان داد و به شدت از آن انتقاد کرد.

مقتدی صدر در پیام توییتری خود نوشت: «این سخنان ترامپ مرا شوکه کرد: ما کاری بزرگ علیه ویروس کرونا به انجام رساندیم و اوضاع در صورتی که ما مداخله نمی‌کردیم، بدتر می‌شد.‌ای ترامپ، تو و امثال تو متهم به انتشار این بیماری هستید؛ خصوصا آنکه بیشتر افرادی که از آن رنج می‌برند، مخالفان آمریکا هستند.»

وی در ادامه پیام توییتری خود نوشت: ترامپ، روز گذشته مدعی شدی آمریکا امپراطوری‌های بزرگی را سرنگون و تروریسم را سرکوب کرده است و امروز تو در حال مبارزه ویروسی هستی که با چشم غیر مسلح قابل دیدن نیست. آیا از خودت خجالت نمی‌کشی؟‌ای ترامپ، تو جهان را وارد جنگ، اشغالگری، فقر و درگیری کردی و امروز مدعی هستی که فردی درمانگر هستی. این بیماری جز به دلیل سیاست‌های احمقانه تو (در جهان) منتشر نشده است.

مقتدی صدر در پایان تصریح کرد:‌ای ترامپ، هر درمانی که از سوی تو و هم پیمانانت صادر شود، ما به آن رضایت نخواهیم داد و آن را نخواهیم خواست. تو تنها دشمن خدا نیستی، بلکه دشمن ملت‌ها و صلح هستی.

مقتدی صدر خطاب به ترامپ: از خودت خجالت نمی‌کشی؟

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.