سعید خال، مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س)  گفت: به حمدالله شهروندان فهیم و خوب تهرانی توصیه‌های شهرداری تهران و سازمان بهشت زهرا (س) را جدی گرفتند و علاوه بر دیروز، امروز نیز بهشت زهرا (س) خلوت است و شهروندان تنها برای کار ضروری یعنی تدفین اموات به بهشت زهرا (س) مراجعه کردند.

وی افزود:‌ از صبح امروز تاکنون در سازمان بهشت زهرا (س) و مبادی ورودی و خروجی شاهد ترافیکی روان هستیم که برای این همکاری شهروندان باید از آن‌ها قدردانی کنیم. بی‌تردید تنها همکاری مردم است که می‌تواند زنجیره شیوع کروناویروس را قطع کند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س)  تأکید کرد: علیرغم همکاری مردم بار دیگر از درخواست می‌کنم این همکاری را ادامه دهند و بعدازظهر امروز و هفته آینده برای زیارت اهل قبور به بهشت زهرا (س) مراجعه نکنند. قطعا می‌توان این کار را به زمان دیگری در بهار موکول کرد.

خال خطاب به خانواده شهدا نیز گفت:‌ از همه خانواده شهدا درخواست می‌کنم در هنگام تحویل سال نو در خانه‌های خود و سر سفره‌های هفت سین دعا کنند تا هر چه زودتر در مقابله با این بیماری و شیوع کروناویروس موفقیت کسب کنیم. در حقیقت از همه شهروندان درخواست می‌کنم در خانه‌های خود بمانند. بی‌تردید موضوع شیوع کروناویروس موضوعی جدی است و مردم باید با همکاری خود در کنار کادر پزشکی و پرستاران قرار بگیرند تا از شر این ویروس رها شویم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.