در هفته منتهی به سال جدید، شبکه نمایش ضمن پخش فیلم های سرگرم کننده در بخش صحنه گران به مرور آثار جیم کری یکی از بهترین بازیگران کمدی تاریخ سینما می پردازد.

در باکس ساعت ۱۳ فیلم های سینمایی و تله فیلم ها از شنبه ۲۴ اسفندماه تا پنجشنبه ۲۹ اسفندماه به ترتیب «ول کن دستمو»، «باران»، «بازگشت به خانه»، «مهریه بی بی»، «روزهای آخر اسفند» و «عید به خانه می آید» پخش می شوند.

باکس فیلم های ساعت ۱۵ که از تکرار فیلم های  کلاسیک شب قبل، به پخش فیلم های جدید تغییر پیدا کرده است به ترتیب تا پنجشنبه ۲۹ اسفندماه، فیلم های «بچه راننده»، «دوازدهمین مرد»، «پیشتازان فضا»، «تی ۳۴»، «میان زمین و آسمان» و «ارثیه لوئیزا» هستند.

در باکس ساعت ۱۹ از شنبه تا جمعه، به ترتیب فیلم های دنباله دار: «دنیای ژوراسیک ۱ و ۲»، «مرد مورچه ای»، «مرد مورچه ای و زنبور»، «ببر خیزان اژدهای نهان ۱ و ۲» از شبکه نمایش پخش خواهند شد.

همچنین این هفته، شبکه نمایش در باکس ساعت ۲۱ به مرور آثار جیم کری می پردازد. از جمله ‌آثار وی به ترتیب، فیلم های «دروغگو دروغگو»، «پنگوئن های آقای پاپر»، «پسر کابلی»، «ماجرای ناگوار»، «تفریح با دیک و جین» و «همه خوب هستند» که تا پنجشنبه ۲۹ اسفندماه پخش می شوند.

باکس ساعت ۲۳ نیز به پخش فیلم های «پرتگاه»، «واکنش زنجیره ای»، «حس ششم»، «آخرین جنگجوی قهرمان»، «کونگ جزیره گمشده» و «آسمان خراش» اختصاص دارد که در جدول پخش شبکه نمایش قرار گرفته اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.