دیلی میرور گزارش داد، رقابت‌های دوی ماراتن لندن در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۶ آوریل برگزار شود، به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، در تاریخ ۴ اکتبر برگزار می‌شود، این خبر را هیو براشر، مدیر رویداد دوی ماراتن تأیید کرده است.

وی گفت: "جهان در وضعیت بی سابقه‌ای قرار دارد که با همه گیری جهانی COVID-۱۹ درگیر است و بهداشت عمومی اولویت همه است. ما می‌دانیم که این خبرها برای خیلی‌ها ناامید کننده خواهد بود - دونده‌هایی که ماه‌ها آموزش دیده‌اند، هزاران خیریه که برای آنها بودجه جمع می‌کنند و میلیون‌ها نفری که هر سال مسابقه را تماشا می‌کنند. با این حال ما از همه حمایت‌هایی که گرینویچ لندن مسئولان شهر وست مینستر و شهر لندن، حمل و نقل لندن، خدمات اضطراری و رویال پارک ارائه دادند بسیار سپاسگزاریم.  

به این ترتیب این دوره از رقابت قرار است روز یکشنبه ۴ اکتبر ۲۰۲۰ برگزار شود.

او در ادامه گفت: ما می‌دانیم که سوالات زیادی از سوی دوندگان، خیرین و افراد دیگر وجود خواهد داشت و ما از شما می‌خواهیم که در هنگام انجام برنامه‌ریزی دقیق برای ارائه ماراتن لندن در تاریخ جدید برنامه‌ریزی شده، همراه ما باشید و این رقابت‌ها در تاریخ قدیمی برگزار نخواهد شد و در تاریخ جدیدی که اعلام کردیم صورت خواهد گرفت چون سلامت عمومی افراد برای ما از هر مساله دیگری مهم‌تر است. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.