ادریس البا بازیگر ۴۷ ساله بریتانیایی در ویدیویی که در توییتر منتشر کرد اعلام کرد تست ویروس کرونای او مثبت بوده است.

این بازیگر گفت که تا اینجا هیچ علائمی نداشته اما بعد از اینکه متوجه شده با کسی ارتباط داشته که مبتلا به کووید -۱۹ بوده تست داده و حالا جواب تست او مثبت شده است.

او که در ویدیو کنار همسر خود قرار داشت، عنوان کرد: جمعه گذشته متوجه شدم که تست آن فرد مثبت بوده، به سرعت خودم را قرنطینه کردم و تست دادم و امروز نتیجه را گرفتم.

البا اعلام کرد که حالش خوب است و با همسرش سابرینا که هنوز تست نداده در خانه مانده است. ستاره سریال «لوتر» از هوادارانش خواست بسیار محتاط باشند و از خودشان و دیگران در مقابله با این بیماری واگیردار دستگاه تنفسی مراقبت کنند.

وی در ادامه بیان کرد: ببینید، ماجرا جدی است. حالا وقت این است که واقعاً درباره فاصله اجتماعی فکر کنید و دست‌های‌تان را بشورید. فراتر از آن، افرادی هستند که علائمی ندارند و می‌توانند به راحتی این بیماری را پخش کنند. بنابراین الان واقعاً وقت آگاه بودن نسبت به شستن دست‌ها و حفظ کردن فاصله‌هاست. اگر حس می‌کنید مریض هستید و حس می‌کنید باید تست بشوید یا در معرض ویروس قرار گرفته‌اید، کاری درباره‌اش انجام بدهید. واقعاً مهم است.

این بازیگر تاکید کرد که مردم باید با هم کار کنند تا جلوی گسترش بیشتر این ویروس را بگیرند.

وی گفت: ببینید، ما در حال حاضر در دنیایی گسسته زندگی می‌کنیم و همه‌مان این مسئله را حس می‌کنیم. اما حالا زمان وحدت و فکر کردن به دیگران است».

البا در پایان صحبت هایش بیان کرد: روحیه مثبت خودتان را حفظ کنید و وحشت نکنید.

اخیراً تام هنکس و ریتا ویلسون تبدیل به نخستین بازیگرانی شدند که اعلام کردند تست کرونای‌شان مثبت اعلام شده است. اوایل امروز هم اولگا کوریلنکو بازیگر فیلم «جیمز باند ذره‌ای آرامش» اعلام کرد به این ویروس مبتلا شده و در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.