سرهنگ «محمود میرحسینی» با بیان این‌که مبارزه همه جانبه علیه هرگونه قاچاق کالا و ارز یکی از مهمترین اولویت‌های اجرایی پلیس است، اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی استان یزد هنگام گشت زنی در محور یزد -کرمان به یک دستگاه نفتکش مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی‌های لازم متوجه شدند این نفتکش حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق است که بلافاصله خودرو توقیف و یک متهم را در این خصوص دستگیر کردند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد با بیان این‌که کارشناسان ارزش این محموله سوختی را دو میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: گازوئیل‌های قاچاق از استان البرز به مقصد جنوب کشور بارگیری شده بود.

 کشف بیش از یک میلیارد ریال پوشاک قاچاق در یزد

سرهنگ «محمدرضا هاشمی فر»  در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با ورود کالای قاچاق، ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بازرسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این اتوبوس که از بندر عباس عازم تهران بود، دو هزار و ۶۲۰ قلم انواع پوشاک قاچاق کشف کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت پلیس، جانشین انتظامی استان یزد با اشاره به دستگیری دو متهم و معرفی آنها به مراجع قانونی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.