در پیام آیت الله مکارم شیرازی خطاب به ملت ایران آمده است: «در این ایام که، مردم ما در تلاش و تکاپوی تحویل سالی نو و تدارک دید و بازدیدها بودند، بلیه ای عالم‌گیر، آرامش همگان را سلب نمود. در این شرایط ویژه همه شما عزیزان را به توجه جدی به خطر این بیماری با حفظ خونسردی کامل جلب می‌نمایم.

از تلاش ایثارگرانه و مجدانه جامعه پزشکی و پرستاری و دیگر تلاشگران عرصه بهداشت و درمان و نیروهای جان‌برکف نظامی و انتظامی و همیاری‌های مردمی از صمیم قلب تشکر و قدردانی می‌کنم. از همه ملت عزیز تقاضا دارم نسبت به رعایت تمام موارد درخواستی از سوی مسؤولان بهداشت و درمان، از جمله ماندن در خانه و پرهیز از هرگونه سفر غیر ضروری، دقت ویژه نمایند. از مسؤولان محترم نیز می‌خواهم با تلاش‌های بی‌وقفه و اتخاذ روش‌های علمی، مردم کشور را (خاصه در استان‌های به‌شدت درگیر) یاری کنند.

مردم عزیز ما با توبه به درگاه الهی و طلب عفو و توسلات و دعاهای خود در آستانه سال نو به خصوص در شب جمعه آخر سال، امیدوار به لطف خداوند و عنایات امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف باشند.

در پایان، با دعا و تضرع به درگاه ذات اقدس احدیت و توسل به ارواح طیبه حضرات معصومین(علیهم السلام) ، دفع و رفع این بلیه را مسألت می‌نمایم.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.