امیر سرتیپ دوم تقی‌خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی و سخنگوی ارتش گفت: با گذشت ۲۴ ساعت از صدور دستور فرمانده کل ارتش مبنی بر لزوم برپایی مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه ۲۰۰۰ تختخوابی توسط نیروی زمینی ارتش این روند پیشرفت بیش از ۵۰ درصدی داشته است.

وی تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش بلافاصله پس از ابلاغ دستور فرمانده کل ارتش، تمامی ظرفیت‌های لازم را پای کار آورده و با یک سرعت عمل فوق‌العاده توانسته است بخش قابل توجهی از مراحل برپایی مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه ۲۰۰۰ تختخوابی را در محل نمایشگاه دائمی بین‌المللی تهران پیش ببرد.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش با بهره‌گیری از ظرفیت یگان‌های پشتیبانی، بهداشت و درمان، مهندسی، آموزشی و سایر قسمت‌ها، امکانات لازم را برای اجرای دستور فرمانده کل ارتش در راستای فرمان فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر گسترش امکانات نیروهای مسلح در خصوص کمک به ستاد ملی مبارزه با کرونا بسیج کرده و گوشه‌ای از توانمندی‌های ارتش و سرعت عمل بالا و قدرت پای کار آوردن تجهیزات را در قالب یک رزمایش جهادی و دفاع بیولوژیک به نمایش گذاشته است.

سخنگوی ارتش خاطر نشان کرد: تمامی یگان‌های مرتبط، تا این لحظه بدون توقف مراحل مختلف آماده‌سازی را انجام داده‌اند و در قالب یک اقدام انقلابی و کار جهادی، از لحظه صدور دستور، یک شبانه‌روز کامل در تلاش بوده‌اند تا انشاالله برابر وعده داده شده فردا مردم شریفمان شاهد افتتاح این مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه ۲۰۰۰ تختخوابی ارتش باشند.

امیر سرتیپ تقی‌خانی گفت: همت، دلسوزی، برنامه‌ریزی، نظم و روحیه خستگی ناپذیری کارکنان پایور و وظیفه اعم از فرماندهان، افسران، درجه‌داران، سربازان و گروه‌های متعدد بهداشت و درمان شامل پزشکان و پرستاران شایان تحسین بوده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.