درزمانه‌ای که کارشناسان رشته‌های مختلف فضای مجازی، خصوصا در گرایش «ویروس ناشناخته شناسی!» یکی یکی از لپ‌لپ درآمده و تئوری و فرضیه صادر می‌نمایند؛ به ذهنم رسید؛ در این ایام بیکاری کرونایی و شرائط حساس کنونی که به قهر طبیعت و قرنطینه خانگی دچار شدیم؛ بطور موقت مقام مشاورت یک سازمان فرهنگی را ول کرده و تا عادی شدن اوضاع؛ برای نجات جان مردم در بند ویروس، نسخه پزشکی به شکل مجازی تجویز نمایم!

مگر چه چیز من از حکیمان فروکننده روغن بنفشه و سشوار درحلق و سایر قسمت های بدن کمتر است؟

مگر بنده نمی‌توانم سیر؛ زنجبیل؛ پوست پرتقال و عسل را مخلوط کرده و این عصاره را بعنوان دوای درد کرونا به خورد خلایق بدهم؟

خوشبختانه آنقدرها هم زبانم ضعیف نیست که نتوانم چند ویتامین را از حروف ابتدایی الفبای انگلیسی انتخاب کرده و آنها را برای تقویت سیستم ایمنی بدن به ملت همیشه مطیع معرفی کنم؟

مردمی که اینقدر عاشقانه در و دیوار می‌لیسند؛ خوش باورانه «بارش بادمجان» را می‌پذیرند و صادقانه از الکل صنعتی؛ برای روشویی دست‌ها و توشویی امعاء و احشای‌شان استفاده می‌کنند و البته در این راه، مخلصانه جان‌هم می‌دهند؛ چرا به توصیه‌های بنده؛ گوش جان نسپارند؟

پس با یک موبایل هوشمند و شبکه اجتماعی نام‌آور افتادم به جان مردم همیشه تاب‌آور! بله در همین راستا؛ با بررسی‌های بعمل آمده؛ به این نتیجه رسیدم جامعه ساکن در قرنطینه؛ نیاز مبرم به حرکت و حداقل به قول شاعری «تکان دادن» خود دارند. لذا ژن احساس مسئولیتم ناگهان فعال شد و بر همین اساس، دستورالعمل مبارزه با چاقی و با شعار

چاقی را شکست می‌دهیم!

در این دستورالعمل؛ نحوه کاهش وزن در قرنطینه را به شکل کاملا علمی توضیح دادم و  یک عبارت «شگفت‌انگیز» را هم تنگش انداختم تا مردم گمان نبرند این رژیم لاغری، عادی بوده و یا از اوناش، نیست!   

اما دستور العمل جالب لاغری بنده در دو بخش (شگفت انگیز و جادویی) به شرح، تفصیل و ترتیب زیر:

۶ توصیه‌ شگفت‌انگیز

۱- از خوردن مواد قندی؛ نشاسته خصوصا نان و برنج جدا خودداری کنید!

۲- تا می‌توانید مواد فیبری و سلولزی مانند میوه‌جات؛ سبزیجات و حبوبات بخورید!

۳- پروتئین بخورید!

۴- در خانه بشدت ورزش کنید!

۵- نهار را نصف کرده و شام را کاملا حذف کنید!

۶- هر روز ۸ لیوان آب بخورید!

۶ توصیه‌ جادویی:

۱- دست‌های خود را به مدت ۳۵ ثانیه بشویید! توضیح: آن ۱۵ ثانیه اضافه برای کشتن ویروس نیست؛ برای سوختن چربی از طریق مصرف انرژی برای دستشویی است!

۲-  بهترین دما برای چربی‌ها؛ مثبت ۳۰  و منفی ۶۰ درجه است لذا شما می توانید سشواری را جلوی شکم‌تان بگیرید تا چربی‌ها مانند شمع آب شوند! اما اگر تحمل گرمای سشوار را ندارید درجه یخچال فریزرتان را روی  منفی ۶۱ درجه تنظیم کنید و با لباس مناسب بمدت یکساعت در فریزر بخوابید!  

۳- در زمان‌هایی که اداره هواشناسی بارش بادمجان را پیش‌بینی می‌کند به پشت‌بام رفته و طاق‌باز بخوابید تا بادمجان‌ها به شکم‌تان برخورد نمایند! با این روش از طریق سیستم ضربات‌ متوالی به چربی‌ها و کاهش آنها؛ لاغر خواهید شد! البته اگر تعدادی از بادمجان‌ها هم به کله‌تان خوردند طوری نیست اتفاقا برای‌تان بهتر هم هست!

۴- به کلاس‌های مجازی چند همسری در دوران قرنطینه مراجعه نموده و با بکاربستن روش‌های پیشنهادی این دوره‌ها (منهای توصیه به خوردن شدید گرمی جات؛ معجون؛ قوتو؛ ارده شیره و... چون علی رغم مفید بودن برای کمر برای لاغری مضر است!!) خود را نی قلیان کنید!

۵- به اخبار رسانه ملی خصوصا بیست و سی توجه کنید چون نصف گوشت تن‌تان آب می‌شود که انشالله آن گوشت با چربی و دنبه باشد!

۶- از طریق کمک و محبت به همسر و فرزندان کانون خانواده را حداقل تا دمای ۳۱ درجه گرم کنید تا چربی‌ها آب شوند!

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.