به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح سه شنبه به همراه غلامحسین اسماعیلی رئیس حوزه ریاست و سخنگوی قوه قضائیه از مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه دو هزار تختخوابی شهید هجرتی نیروی زمینی ارتش بازدید کرد.

در این بازدید که فرمانده کل ارتش، فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر دریادار سیاری و رئیس عقیدتی سیاسی ارتش رئیس قوه قضائیه را همراهی می‌کردند، گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای مقابله با ویروس کرونا توسط ارتش جمهوری اسلامی ارائه شد.

رئیسی در جریان بازدید از بخش‌های مختلف این مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه، در جریان نحوه خدمت رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا قرار گرفت.

رئیس قوه قضائیه در حاشیه بازدید از مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه دو هزار تختخوابی شهید هجرتی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و سالروز دوازدهم فروردین ماه افزود: امروز که از بزرگترین روزهای ملی و اسلامی ما است باید به ملت بزرگ، ارتش سرافراز و نیروهای مسلح تبریک گفت که هم موجودیت این نظام و هم اسلامیت آن، با اراده مردم رقم خورد.

وی با بیان اینکه موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۰ سال و در بستر گام دوم، تمدن نوینی را رقم خواهد زد، گفت: نوید و امید اینکه تمدنی به نام دین و ارزش‌های الهی برای رفاه زندگی انسان معاصر و بهره بردن از مادیات و معنویات به برکت خون شهدای انقلاب و هدایت‌های مقام معظم رهبری و تلاش مجاهدان شکل خواهد گرفت که در مقابل همه تمدن‌های مورد ادعا در دنیا الگو باشد.

رئیس قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازدید از مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه نیروی زمینی ارتش در تهران برای بیماران کرونایی اظهارداشت: امروز روز مبارکی برای بنده بود، هم از این جهت که عرض تبریکی به ارتشیان عزیز داشته باشیم و هم اینکه از یک اراده جدی که تحقق پیدا کرده است و ظرفیت عظیمی که برای دفاع بیولوژیک، دفاع از ملت، پشتیبانی از مجاهدان بهداشت و درمان و دلگرمی دادن به مردم عزیزمان ایجاد شده، بازدید داشته باشیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.