ساعت ۲۳:۴۵ شب گذشته حادثه برق‌گرفتگی برای یک کارگر به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه ۶۳ و تیم نجات ۱۵ را به محل حادثه در جاده خاوران شرق، بلوار اصلی شهرک صنعتی خاوران اعزام کرد.

حمید خدابنده؛ فرمانده آتش‌نشانان حاضر در محل، درباره جزئیات این حادثه گفت: پس از رسیدن به محل مشاهده شد جوان نصاب داربست حین کار در ارتفاع حدوداً پنج متری از سطح زمین، با اتصال میله داربست به سیم برق دچار حادثه شده، بر روی داربست به حالت معلق درآمده و در معرض سقوط قرار گرفته است.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از درخواست عوامل برق برای قطع جریان برق و ایمن شدن محل، با رعایت نکات ایمنی اقدام به آزاد کردن وی از روی داربست و انتقال به سطح زمین کردند.

این فرمانده آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: پس از حضور عوامل اورژانس در محل حادثه، این کارگر مورد معاینه قرار گرفت که متأسفانه مرگ وی بر اثر برق‌گرفتگی توسط پزشک تأیید شد.

خدابنده ادامه داد: پس از ایمن کردن محل و تحویل جسد به عوامل انتظامی حاضر، آتش‌نشانان به عملیات خود پایان دادند.

این فرمانده آتش‌نشانی خطاب به کارگرانی که در شغلهای مشابه مشغول به فعالیت هستند گفت: در هنگام کار مخصوصاً در تاریکی شب از ایمن بودن محل و ارتفاع لوله‌های فلزی در حریم برق اطمینان حاصل کنند تا از بروز این گونه حوادث مرگبار جلوگیری شود.

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , حوادث ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , حوادث ,

۲۳۵۲۱۲

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.