بعد از ماجرای دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان در سال گذشته شایعات مبنی بر اختلاف برخی اعضای هیات مدیره سپاهان و قلعه نویی به گو رسید. همچنین در روزهای گذشته هم شایعاتی مبنی بر جدایی امیر قلعه نویی از باشگاه سپاهان و پیوستنش به استقلال مطرح شده بود که باشگاه سپاهان، با انتشار بیانیه ای از سرمربی تیم فوتبالش حمایت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

"به گزارش روابط عمومی باشگاه فولادمبارکه سپاهان , امیرقلعه نویی , پرافتخارترین مربی لیگ برترایران است و هواداران طلایی دل خاطرات بسیارخوبی را با بهترین مربی ایران دارند و قطعا موفقیت های وی از خاطر هواداران , مسئولین باشگاه وشرکت فولادمبارکه پاک نخواهد شد.

متاسفانه در پی انتشارخبری مبنی براینکه مدیران باشگاه سپاهان قصد داشتند بعد از اتفاقات دیدار سپاهان وپرسپولیس در اسفندماه سال گذشته با امیرقلعه نویی خداحافظی کنند، خاطرنشان می کند چنین موضوعی به هیچ وجه صحت نداشته و متاسفانه برخی در این ایام بدنبال جوسازی برای باشگاه سپاهان وامیرقلعه نوعی هستند.

این اطمینان را به مخاطبان عزیز و بویژه هواداران پرشور سپاهان میدهیم که امیرقلعه نویی با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و هیئت مدیره این باشگاه حمایت های لازم را کما فی السابق از ایشان انجام خواهد داد."

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.