علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگویی با اخبار ورزشی شبکه سه درباره حضورش در نظرسنجی AFC برای انتخاب برترین بازیکن آسیایی در جام جهانی گفت: سخت بود آن را باور کنم، اتفاق بزرگی برای من بوده است. این از کسب عنوان مرد سال آسیا برایم مهم تر است. اتفاقی برای کل ایران است. هواداران پرسپولیس خیلی از من حمایت کردند و من امیدوارم که ایران سربلند باشد و هواداران استقلال، تراکتور و سپاهان این موضوع را ملی ببیند و به من رای دهند. الان درصدم در این نظرسنجی ۶۴ درصد است.

بیرانوند در این گفت و گو در خصوص مشکلات مالی تیم و بازیکنان اضافه کرد: حتی هزار تومان هم به من و سایر بازیکنان نرسیده است. خود من ۱۰ الی ۱۵ درصد کمتر از سایر بازیکنان پول دریافت کرده‌ام. دیروز بود که مدیرعامل محترمی که تازه آمده است، پیام داده‌ام و پیام من را خوانده است اما جوابی نداده است. به هر حال می‌توانم راحت از طریق باشگاه بلژیکی جلوی پول را بگیرم.

او همچنین در خصوص قرارداد با باشگاه بلژیکی گفت: حدود ۲۰۰ هزار یورو را پرداخت کرده‌اند و حدود ۲۰۰ هزار یورو هم می‌ماند زمانی که تست پزشکی انجام دادم و به حساب باشگاه واریز می‌شود و پس از آن هم مبلغی می‌ماند و من آنجا رفتم به باشگاه پرسپولیس پرداخت خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.