پس از شیوع کرونا و خانه‌نشینی مردم، در قالب طرح نوروزخانه، پروژه برگزاری کنسرت‌های آنلاین در برج میلاد تهران برای صندلی‌های خالی اجرایی شد. اما امشب (جمعه ۲۲ فروردین) و در ادامه این طرح، کنسرت گروه لیان با حاشیه همراه و برای ساعاتی قطع شد.

در حالی که از قبل اعلام شده بود جناب‌خان با صداپیشگی محمد بحرانی در این کنسرت جلوی دوربین خواهد آمد، در میانه اجرا، محسن شریفیان وقتی فهمید این عروسک اجازه ندارد روی صحنه حضور پیدا کند، از ادامه برنامه صرف‌نظر کرد.

دلیل این که جناب‌خان اجازه نیافت در این کنسرت اجرا کند، آن است که صدا و سیما مالک حقوق مادی و معنوی این عروسک است و گروه لیان هم از قبل در این مورد هماهنگی نکرده و مجوزی نگرفته بود.

سایت تیوا که پخش کننده این کنسرت‌های آنلاین است، وابسته به صدا و سیماست و برای همین اجاز نداده بود تا گروه نمایشی عروسک جناب‌خان و محمد بحرانی (صداپیشه) جلوی دوربین بروند.

پس از یک ساعت و نیم که از توقف این کنسرت آنلاین گذشت، با توافق صدا و سیما، عروسک جناب خان اجازه یافت در کنسرت حاضر شود و مخاطبان از ساعت ۲۳، به مدت ۵۰ دقیقه تماشاگر اجرای زنده و آنلاین گروه لیان شدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.