اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز اعضای هیأت رئیسه با روسای کمیسیون های تخصصی مجلس گفت: در این جلسه مقرر شد تا مجلس در هر هفته دو روز (روزهای سه شنبه  چهارشنبه) جلسه علنی داشته باشد که مدت زمان این جلسات سه ساعت (از ساعت ۹ تا ۱۲) خواهد بود.

وی افزود: با توجه به محدودیت زمانی در زمان برگزاری نشست علنی مجلس بنا بر این شد تا نطق‌های میان دستور به عنوان دستور ثابت صحن از دستورکار صحن علنی مجلس خارج شود تا رسیدگی به طرح‌ها و لوایح باقیمانده در مجلس تا پایان دوره دهم با سرعت بیشتری صورت گیرد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: هم چنین در این جلسه مقرر شد تا کمیسیون‌های تخصصی مجلس هم عصر روزهای سه شنبه هر هفته جلسه داشته باشند و بر همین اساس عصر فردا، سه شنبه باید جلسات کمیسیون‌ها تشکیل شود.

عباسی خاطرنشان کرد: علاوه بر این بنا شد تا دستگاه‌های اجرایی هر وزارتخانه برنامه‌های خود برای مقابله با کرونا و هم چنین برای دوران پسا کرونا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به کمیسیون‌های تخصصی ارائه کنند و کمیسیون‌های تخصصی نیز جمع‌بندی‌های خود در این باره را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به صحن مجلس ارائه دهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.