در شرایطی که بیشتر بازیکنان ایران در داخل و خارج از کشور اعلام کردند مشغول انجام تمرین در منزل و قرنطینه خانگی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هستند، رامین رضایی و مرتضی پورعلی‌گنجی برای دومین روز پیاپی به تمرین در فضای باز و مجامع عمومی پرداختند.

مرتضی پورعلی‌گنجی، ملی پوش ایرانی باشگاه العربی قطر دیروز یکشنبه به نرم‌دوی، استارت‌های کوتاه، حرکات کششی، دوچرخه‌سواری و ... در فضای سبز و خیابان‌ها دوحه پرداخت و تمرینات خود را در خانه دنبال نکرد.

رامین رضاییان، دیگر بازیکن ایرانی شاغل در لیگ ستارگان و تیم الشحانیه نیز روز گذشته به تمرین در سواحل شهر دوحه پرداخت و با حرکات سرعتی و پرش از مانع، برای حفظ آمادگی بدن‌اش به تمرین پرداخت.

اما صبح امروز دوشنبه، پورعلی‌گنجی و رضاییان به همراه یکدیگر در کنار خلیج فارس به تمرینات  سرعتی، کارهای کششی، دو استقامت و ... پرداختند و در بخشی از تمرینات‌شان نیز به یکدیگر تنه زدند.

این دو مدافع ملی‌پوش و لژیونر فوتبال ایران در ماه‌های اخیر نیز بارها به دور از کارهای گروهی و باشگاهی، با یکدیگر به کار با توپ، کُری‌خوانی با زدن توپ به تیرک و تمرینات استقامتی در زمین چمن پرداخته بودند.

پورعلی‌گنجی و رضاییان در حالی قرنطینه خانگی را شکستند و در فضای عمومی به تمرین پرداختند که در حال حاضر کشور قطر ۳ هزار و ۲۳۱ مبتلا به ویروس کرونا دارد که از این تعداد تنها ۳۳۴ نفر بهبود پیدا کرده و ۷ نفر جان باختند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.