عزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتشار توییتی با هشتگ مجلس یازدهم درباره ترساندن دولت از مجلس یازدهم هشدار داد و مجلس را به عنوان نیرویی برای وصل و مفاهمه دو قوه مجریه و قضائیه عنوان کرد.

او نوشت: «دولت را از مجلس یازدهم نترسانید! مجلس محل گروکشی نیست. مجلس، آداپتور وصل و مفاهمه دو قوه دیگر با هم است. از اولویت‌های مجلس آینده، تقویت مدیریت‌های کارآمد در قوه مجریه از طریق اصلاح رویه‌ها و تحول در روش‌های نظارتی قوه قضاییه است.»

تلاش مجلس یازدهم برای الگوی ایرانی و اسلامی 

همچنین ایلنا نوشت، سید مصطفی میرسلیم، منتخب مردم تهران در مجلس ‌شورای اسلامی بیانیۀ گام دوم انقلاب و الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت را اسناد مؤثری برای رسیدن به جامعه مطلوب مهدوی دانست.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز نیمۀ شعبان، گفت: دستیابی به جامعه ای با هدف تحقق  عدالت، الهام از معنویت، عنایت به علم و کسب عزت نتیجه‌ی اقداماتی جهادی، فراگیر و مخلصانه می‌باشد که نقشه راه آن در الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت نهفته است.

نمایندۀ منتخب مردم تهران، سهم مجلس آینده در تحقق الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت را بسیار مؤثر و کلیدی دانست و افزود: جهت گیری کلی فعالیت های کشور در مجلس شکل می‌گیرد و منتخبان مردم باید خود را برای خدمتی جهادگونه و خستگی‌ناپذیر آماده کنند و این امر مگر با اعتنا به تخصص و اشراف به مسائل روز و نیز اهتمام به خودسازی و تزکیه میسر نمی‌شود.

میرسلیم مذاکرات و تلاش‌های آغاز شده برای کسب آمادگی سریع و خدمت بی‌وقفه به مردم را منطبق بر اهداف عالی ترسیم شده برای آینده کشور دانست و خاطرنشان کرد: همه باید تمام توان خود را مصروف حل مشکلات موجود کشور کنند و مجلس یازدهم با اولویت در این مسیر قدم خواهد برداشت.

وی از مجلس یازدهم به عنوان «مجلس خدمت صادقانه» یاد کرد و افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب اشاره نمودند، برنامه‌های کمک به گروه‌های ضعیف هرچه سریع‌تر و بهتر باید اجرا شود که این مهم نیز عزم جدی دولت، مجلس و مردم را می‌طلبد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.