سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم و سوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ را دریافت کرده‌اند، می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است؛ مشمولان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم و بالاتر می‌بایست روز دوشنبه یکم اردیبهشت ماه سال ۹۹ و مشمولان دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیردیپلم در روز چهارشنبه مورخ سوم اردیبهشت ماه، در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذکر است اعزام مشمولان در تاریخ‌های مذکور، بر اساس طرح فاصله گذاری و انجام کلیه تمهیدات بهداشتی و غربالگری در بدو ورود مشمولان به وظیفه عمومی استان و مراکز آموزش انجام می‌شود و در صورت مشاهده مشمولی که مشکوک به بیماری است از اعزام وی خودداری می‌شود، لذا خانواده‌ها به هیچ عنوان نگران وضعیت سلامتی عزیزان خود نباشند.

عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

شایان ذکر است، متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانیsarbazvazifeh @از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.