سرهنگ نجف حمیدزاده با اشاره به غربالگری مشمولان اعزامی یکم و سوم اردیبهشت ماه ۹۹، در این رابطه اظهار کرد: به منظور پیشگیری از انتقال بیماری کرونا و ایجاد شرایط بهداشتی مناسب برای مشمولان اعزامی تاریخهای یکم و سوم اردیبهشت ۹۹، به مراکز آموزش نیروهای مسلح، وضعیت سلامت تمام مشمولان اعزامی این ماه، پیش از اعزام به خدمت از طریق مراکز بهداشتی معاینه و غربالگری می‌شود.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی افزود: این دسته از مشمولان باید به همراه برگ محل مراجعه که از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس ۱۰+) دریافت کرده‌اند، به مرکز بهداشت محل سکونت خود مراجعه کرده و در صورت تأیید سلامتی آنها در زمینه ویروس کرونا، برگ محل مراجعه ممهور به مهر تأیید مرکز بهداشت می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، تست غربالگری سربازان مجدد در روز اعزام در وظیفه عمومی استانها و مراکز آموزش نیروهای مسلح انجام می‌شود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ یا کانال سازمان به نشانی sarbazvazifeh از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.