اکبر عباسی ملکی عضو سابق هیئت‌مدیره استقلال که در دوران حضور علیرضا منصوریان و وینفرد شفر در استقلال پست داشت و حواشی زیادی هم به وجود آورده بود، این روزها با وجود دوری از باشگاه همچنان صحبت‌هایی در خصوص وضعیت مدیریتی باشگاه مطرح می‌کند ملکی در تازه‌ترین مصاحبه خودش با خبرورزشی صحبت‌های مهمی در خصوص وضعیت استقلال در روزهای حضور او و البته شایعه دلالی وینفرد شفر مطرح کرده.

عضو سابق هیئت‌مدیره استقلال گفته: رفت‌وآمدهای مدیریتی در استقلال واقعاً فاجعه است، این تغییرات مدیریتی فاجعه تلقی می‌شود، چون اساس کار را بر هم می‌ریزد و ساختار را ضعیف می‌کند.

به نظرم همه می‌دانند در استقلال چه خبر است و این باشگاه چقدر مشکلات مالی دارد بنابراین اگر کسی با وجودی که می‌داند کاری از دستش برنمی‌آید، در استقلال سمت قبول می‌کند، اشتباه کرده است.اگر به بهار سال ۹۷ و پس از پایان جام‌حذفی برگردیم، باز هم از تمدید قرارداد شفر دفاع خواهم کرد. این مربی تیم ما را در شرایط نامناسبی تحویل گرفت و توانست آن را به رتبه دوم جدول و البته قهرمانی جام‌حذفی برساند. در مورد دو ساله بودن قرارداد هم باید حواس‌مان باشد که یک طرف کار خود شفر بود، شاید او قبول می‌کند که زیر بار قراردادی یک ساله برود. تمام دورانی که به‌عنوان عضو هیئت مدیره با شفر کار کردم هرگز از او دلالی ندیدم،چنین اتفاقاتی در دوران مدیرعاملی رضا افتخاری رخ نداد. بگذارید یک مسئله را صراحتاً به شما بگویم، منظورم شفر یا استقلال نیست بلکه کلی می‌گویم، دلالی سرمربی به خاطر بی‌عرضگی مدیر باشگاه است.

ملکی همچنین ادامه داد: همچنان معتقدم رضا افتخاری مدیر پاکی بود و کوچک‌ترین تخلفی نکرد. استقلال در حال حاضر جوانان بسیار خوبی دارد و یک کادر فنی گردن‌کلفت می‌خواهد تا بتواند این بچه‌ها را به درستی آموزش داده و حاشیه را از اطراف تیم دور کند. 

عضو سابق هیئت‌مدیره استقلال درباره وضعیت این روزهای باشگاه و آینده تیم گفت: امیدوارم فرهاد مجیدی بتواند چنین کاری را انجام دهد، امیر قلعه‌نویی که پرافتخارترین مربی لیگ برتر ماست، روزی کارش را شروع کرد و آنقدر سختی کشید تا به این مرتبه رسید، دلم می‌خواهد فرهاد مجیدی هم یک روز امیر قلعه‌نویی شود. در روزهایی که گذشت، علیرضا منصوریان به دلیل درگذشت پدر عزیزش سوگوار شد و من از این طریق به او تسلیت می‌گویم. قبلاً گفته‌ام و باز هم می‌گویم هیچ مشکلی با منصوریان ندارم و معتقدم او می‌تواند با تلاش و کوشش روزی دوباره سرمربی استقلال شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.