در پی درج برخی از خبرها مبنی بر بستری شدن این فیلمساز به دلیل کرونا، نسرین مرادی همسر این هنرمند به ایسنا گفت: ایشان به دلیل فشار خون بالا که موجب لختگی خون در مغزشان شده، در بیمارستان بستری شده‌اند.

او در عین حال ادامه داد: البته در شرایط  فعلی هر کسی که برای هر موردی در بیمارستان بستری شود، آزمایش کرونا هم ازاو انجام خواهد شد چون این جزو پروتکل‌های بهداشتی است که برای حفظ سلامتی همان بیمار و دیگر بیماران، انجام می‌شود. ضمن اینکه هر کس حتی یکی از نشانه‌های کرونا را داشته باشد، مشکوک تلقی می‌شود.

او خاطرنشان  کرد: پاسخ آزمایش اصلی کرونا چند روز زمان می‌برد و تا زمانی که این پاسخ نیاید، به طور قطعی نمی‌توان گفت فرد دچار شده است.

نسرین مرادی اضافه کرد: از آقای پرتوی هم آزمایش گرفته شده ولی هنوز پاسخ آزمایش ایشان نیامده است و طبیعتا نمی‌توان در این زمینه اظهار نظر قطعی کرد ولی آنچه مسلم است، او به دلیل فشار خون بالا در بیمارستان بستری شدند.   

او حال همسرش را رو به بهبود توصیف کرد و گفت: به لطف خدا حال  بهتر است و دعای خیر دوستان و مردم در این زمینه بسیار کمک‌کننده بوده و است. امیدوارم هر کسی در بستر بیماری است، هر چه زودتر سلامتی‌اش را به دست آورد.

پرتوی متولد سال ۱۳۳۴ است و در کارنامه هنری خود ساخت فیلم هایی مانند " ماهی"، "گلنار"، "بازی بزرگان"، "کافه ترانزیت"، "پرده" و "کامیون" را دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.