در هفته های اخیر و در شرایطی اغلب مردم دنیا درگیر خانه نشینی به دلیل شیوع ویروس کرونا هستند، ویدئویی منتشر شده که چند نفر هنگام تشییع جنازه فرد متوفی، حرکاتی هماهنگ و موزون انجام می دهند و این فیلم در دنیا به شدت مورد توجه قرار گرفته است. بنیامین آیدو، یکی از رقصنده ها، در مورد این ایده و البته علاقه اش به فوتبال صحبت کرده است.

بنیامین آیدو گفت: "بازیکن محبوب من لیونل مسی است، من به او علاقه دارم. من سبک بازی مسی و مدل گل هایی که به ثمر می رساند را دوست دارم. همچنین به نظرم مسی بازیکن خودخواهی نیست که این بسیار مهم است. من به فوتبال علاقه داشته و دوست دارم بازی کنم، این یکی از سرگرمی های من است.

من هوادار بارسا هستم، این تیم را خیلی دوست دارم، اما بالاتر از همه من طرفدار مسی هستم، مسی یک بازیکن بزرگ و رهبر تیم است و من باید از او تشکر کنم، زیرا بدون مسی بارسا نمی تواند تیم فعلی باشد. با در اختیار داشتن مسی، بارسا عناوینی کسب کرده که بدون او نمی توانست به این مهم دست یابد و پیشرفت سال های اخیر ممکن نبود."

بنیامین آیدو همچنین در مورد ویدئویی که باعث محبوبیتش شده نیز گفت: این فکر من بود که باید مرگ را جشن بگیریم. چرا؟ زیرا وقتی شخصی فوت می کند، ما باید به خاطر داشته باشیم که او در طول زندگی چه کار کرده است. بهتر است بدانید که این شخص در چه زمینه هایی کمک کرده، چه کارهایی برای شما انجام داده است. پس به نوعی باید از او تشکر کنید.

بنابراین من فکر می کنم ما باید مرگ را بیش از تولد یک فرد جشن بگیریم، و به همین دلیل ما می رقصیم. من از گریه مردم متنفرم و این کار باعث ناراتی ام می شود. ما می رقصیم زیرا می خواهیم مردم بدانند که هنگام مردن نباید گریه کرد، بلکه باید برای متوفی آرزوی سعادت و خوشبختی کرد.

شهرت ناگهانی؟ من احساس خوبی دارم. من در سراسر جهان مشهور هستم. مردم از فیلم های من برای مراسم شان استفاده کرده، برای تبریک گفتن به من زنگ می زنند و این باعث می شود احساس خوبی داشته باشم. اینکه مردم می توانند مرا از در شبکه های اجتماعی ببینند برایم یک امتیاز است. بسیاری از مردم با من تماس گرفته و می گویند طرفداران من هستند."

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.