مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات این استان و پشتیبانی عملیاتی انتظامی یک باند شرارت، ناامنی و قاچاق سازمان یافته و مسلحانه موادمخدر شناسایی و متلاشی شد.

او  اظهار داشت: تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان روزگذشته منجر به دستگیری اعضای این باند که در هر سال بیش از یکصد تن موادمخدر از مرز وارد و توزیع می‌کردند، شد.

او افزود: اعضای این باند درگیری‌های متعددی با نیروهای امنیتی و انتظامی داشته و در سال گذشته یکی از ماموران را به شهادت رسانده بودند.

مدیر کل اطلاعات استان تصریح کرد: در این عملیات سرکردگان و تمامی اعضای این باند به استعداد ۱۲ نفر دستگیر و هفت دستگاه خودرو، سه دستگاه موتورسیکلت، مقادیری سلاح و مهمات جنگی، بی سیم، دوربین دید در شب، تلفن‌های ماهواره‌ای و مقادیری موادمخدر از این باند کشف و ضبط شد.

او ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان (عج) به همراه سایر نیروهای امنیتی و انتظامی سیستان و بلوچستان در راستای تامین امنیت مردم و حفظ دستاوردهای نظام بطور شبانه روز مقتدرانه در تلاش بوده و با مخلان امنیت و قاچاقچیان و سوداگران مرگ و اشرار مسلح بشدت برخورد می‌کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.