علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت روز ارتش نوشت:

«۲۹ فروردین که مزین به نام پرافتخار ارتش و گرامیداشت آن است،  یادآور تجلیل از دلاورمردان  رشید و جان برکف  و مجاهدت های حماسی آنان در  سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

ارتش جمهوری اسلامی به  انقلاب بزرگ اسلامی  و ملتی تمدن ساز  تعلق دارد و خود  همواره در خدمت اهداف مردم و  انقلاب آرمانی آنان قرار داشته است‌. پیروزی‌های درخشان ارتش قهرمان جمهوری اسلامی  در سنگرهای متعدد رزمی و عرصه‌های متنوع دفاعی  از جلوه‌های افتخار و عظمت ملت ایران و ثبات بخش امنیت و اقتدار  در مرزهای زمینی، دریایی و هوایی کشور است.

ارتش جمهوری اسلامی  از  مظاهر و عناصر قدرت ملی است که با  تکیه بر رزمندگان و فرماندهان مومن و متدین و تقدیم ده‌ها هزار شهید در دوران دفاع مقدس، کارنامه‌ای ستودنی و به یاد ماندنی در پیش چشم ملت و آیندگان دارد.

ارتشیان غیور و دلاور و مجموعه نیروهای مسلح کشور با تجلی عزت،  پایمردی،  صلابت و اراده استوار خویش همواره دسیسه‌های دشمنان و توطئه‌های  بداندیشان ملت را  با شکست و ناکامی  مواجه کرده‌اند و بی شک عزت  و اقتدار امروز  ایران  اسلامی،  مرهون مقاومت و ایثار  این  فرزندان برومند است.

دلیر مردان ارتش سرافراز جمهوری اسلامی در دوران هشت سال  دفاع مقدس در مقابل تهاجم دشمن، با دانش، تجربه و فداکاری، سینه سپر  کردند  و در زمان صلح  با کارآمدی و آمادگی کامل، مایه‌ اطمینان و آرامش خاطر ملت شدند. امدادرسانی‌های ارتش و  دیگر نیروهای مسلح   به مردم در جریان حوادث طبیعی و  اخیرا درمقابله با  شیوع کرونا  حیاتی، اثربخش و گره گشای بسیاری از مشکلات  بوده است.؛ چراکه این نیروهای مومن و فداکار  با  اعتقاد قلبی و با همه‌ وجود و امکاناتِ خود  به کمک مردم می‌شتابند.

اینجانب با تجلیل از  رشادت‌ها و ایثارگری‌های این غیورمردان ، روز ارتش جمهوری اسلامی را به   جمیع ارتشیان شجاع و با ایمان  تبریک عرض می‌نمایم و  توفیقات روزافزون‌شان را در تداوم دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، امنیت و تمامیت ارضی  کشور  با پیروی از تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و  هم افزایی با  دیگر نیروهای نظامی و انتظامی کشور از خداوند متعال  خواستارم.»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.